Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suger når ting går til helvette i kjernefamilien :(

Leit å høre Backstabber! Har (heldigvis) ingen nære opplevelser med dette selv, men jeg håper det ordner seg til det beste for alle parter.

Skulle kjøpe Udødt Mareritt til RDR selv, men har aldri kommet så langt. Er vel forsåvidt ikke for seint heller.

Lenke til kommentar

Da var RDR rundet. Kandidat til årets spill for min del. Nå skal Undead Nightmare lastes ned.

Gjorde du alle challengene også? Følte dette gikk veldig fort i forhold til at du nettopp fant spillet. :p

Har Undead Nightmare liggende selv, men har bare så vidt begynt på det. Ble distrahert av Fable 3 og New Vegas (som jeg rett nok spiller på PC). Og nå er Assassin's Creed: Brotherhood ute også.

Mr. Altf4, jeg kommer til å legge deg til på Steam, så kan vi pewpewe sammen i Black Ops senere hvis det er stemning for denslags. Jeg spilte en del CoD4 og MW2, så jeg er ikke helt ubrukelig. Ble akkurat level 30 i går kveld før jeg ga meg. Bare en level igjen til face paint \o/

Lenke til kommentar

Gjør gjerne det Zealuu! Samme brukernavn som her? Får så mye friendinvites på grunn av brukernavnet mitt at jeg blir sprø, så kan fort finne på å takke nei til folk jeg burde ha lagt til.

@nubbinator: Skyt én bjørn, drep de to andre med kniv. Så vidt jeg husker er det bare selve drapsvåpenet som teller, men andre ord må du gjerne skyte dem sønder og sammen før du tar livet av dem med kniven.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Begynte med Borderlands til X360 i dag, og jeg har blitt helt hekta. Fikk endelig den "My Brother is an Italian Plumber"-achievementen også, som jeg har hatt et romantisk avstandsforhold til helt siden jeg hørte om den første gangen før Borderlands kom ut i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...