nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da var RDR rundet. Kandidat til årets spill for min del. Nå skal Undead Nightmare lastes ned. Og God morgen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) God morgen ja. Vært oppe hele natten nubs? ^_^ Endret 21. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Suger når ting går til helvette i kjernefamilien Leit å høre Backstabber! Har (heldigvis) ingen nære opplevelser med dette selv, men jeg håper det ordner seg til det beste for alle parter. Skulle kjøpe Udødt Mareritt til RDR selv, men har aldri kommet så langt. Er vel forsåvidt ikke for seint heller. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da var RDR rundet. Kandidat til årets spill for min del. Nå skal Undead Nightmare lastes ned. Gjorde du alle challengene også? Følte dette gikk veldig fort i forhold til at du nettopp fant spillet. Har Undead Nightmare liggende selv, men har bare så vidt begynt på det. Ble distrahert av Fable 3 og New Vegas (som jeg rett nok spiller på PC). Og nå er Assassin's Creed: Brotherhood ute også. Mr. Altf4, jeg kommer til å legge deg til på Steam, så kan vi pewpewe sammen i Black Ops senere hvis det er stemning for denslags. Jeg spilte en del CoD4 og MW2, så jeg er ikke helt ubrukelig. Ble akkurat level 30 i går kveld før jeg ga meg. Bare en level igjen til face paint \o/ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nei, mangler hele survivalist og de siste 2-3 på sharpshooter. Hvordan i huleste skal en drepe 3 bjørner på 1 skudd? Rekner med jeg tar det opp etter Undead Nightmare og gjør ferdig det siste. @Craxi: Sovnet kl. halv 10 imorges, og våknet nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Gjør gjerne det Zealuu! Samme brukernavn som her? Får så mye friendinvites på grunn av brukernavnet mitt at jeg blir sprø, så kan fort finne på å takke nei til folk jeg burde ha lagt til. @nubbinator: Skyt én bjørn, drep de to andre med kniv. Så vidt jeg husker er det bare selve drapsvåpenet som teller, men andre ord må du gjerne skyte dem sønder og sammen før du tar livet av dem med kniven. Endret 21. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Wtf? Og hva har det med sharpshooting å gjøre? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vel, om du tror Marston har våpen som dreper halve skogen på en gang må du gjerne finne dette og bruke dette Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Om jeg gjorde så kan vel ikke det heller sees som sharpshooting Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Skyt den i hodet forfra med Buffalo Rifle eller hva den nå heter, så er den død på ett skudd. Er ikke særlig vanskelig. EDIT: Er vel ikke tre bjørner på ett skudd, men 3 x "drep en bjørn med ett skudd". Endret 21. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ah, jeg blandet den med den andre Hunter eller hva det er, hvor du skal drepe noen bjørner med kniv. Mokko ha rett, du må drepe tre bjørner med ett skudd hver. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ah, ja men da er det jo en enklere sak. Begynte virkelig å lure. Og UN er sweet. Spesielt når hesten din turns zombie. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Begynte med Borderlands til X360 i dag, og jeg har blitt helt hekta. Fikk endelig den "My Brother is an Italian Plumber"-achievementen også, som jeg har hatt et romantisk avstandsforhold til helt siden jeg hørte om den første gangen før Borderlands kom ut i fjor. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Og nå skal vi spille DnD! Yeah. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dungeons and Dragqueens - spillet hvor du skal finne ut hvilke av de kvinnelige deltakerne er menn for å så utforske deres "dungeons" sammen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Og nå skal vi spille DnD! Yeah. Kult, jeg er med neste gang. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 @Alti: Når du sier det så spiller jeg som female. Kalindra Fang @Herr Tavish: Hadde vært fett. Er 4 spillere og 1 DM nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fryktelig så lite liv det var her i dag da. Er det forresten noen av dere som har et godt forslag til navn på en ung trollmann i fantasyboken min? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 @Herr Tavish: Hadde vært fett. Er 4 spillere og 1 DM nå. Blir med jeg, om jeg får lov ^_^ Hvor finner dette sted? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) @RoR: Parry Hotter? Endret 21. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå