psyched Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fantastisk flott shampoo! Håper du er veldig stolt Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Søkte jobb som spillanmelder hos VG forrige lørdag, og så igår at det var sendt mail til de som hadde fått jobben, uten at jeg hadde fått noen. Jeg sendte da mail til Rune Fjeld Olsen og spurte om litt konstruktiv kritikk for at jeg ikke ble valgt, og fikk følgende svar: Heisann! Jeg vet ikke helt om du blir sint eller glad nå, men du var nære – fryktelig nære. Vi stod til slutt igjen med syv aktuelle kandidater i MMO-sjangeren, og etter en ny vurdering var du én av tre det stod mellom. I praksis betyr altså det at jeg ikke har noe særlig å utsette på søknaden din, den var nesten god nok til å få jobben. Årsaken til at det ble en annen, er simpelthen at han vi til slutt valgte har enormt med erfaring innenfor dette – han har skrevet en mengde anmeldelser av MMO-spill, intervjuet MMO-utviklere, skrevet sniktitter og guider og så videre. Han var bedre kvalifisert totalt sett, selv om prøveanmeldelsen du skrev var på omtrent samme nivå rent innholdsmessig. Eller for å si det på en annen måte: hvis han som fikk jobben ikke hadde søkt, er det stor sannsynlighet for at det hadde blitt deg. Og da er du i utgangspunktet god nok for en jobb som dette. Jeg håper du tar dette som et hint om at det er muligheter for deg innenfor dette, selv om det ikke ble hos oss denne gangen. Takk for interessen! Rune Det var altså rundt 650 som søkte, så slik tilbakemelding blir jeg selvsagt fornøyd med! Utrolig nær vi var å få en anmelder på VG vi kunne stole på, synd. Men veldig bra at du gjør det bra Shampoo. Endret 20. november 2010 av Erik Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Siden VG droppet meg grunnet liten erfaring, ser jeg ikke for meg at noe annet skal skje på større sider. Gamer har fostret mange talenter (som Erling Ellingsen), så det er nok et fint sted å starte Dessuten, hadde jeg fått jobb for Gamer hadde jeg neppe dratt med det første. Endret 20. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har vært på Sandvika Teater og sett på premieren av Dyrene i Hakkebakkeskogen og må si jeg er jevnt over positivt overrasket. Det var faktisk veldig underholdende ^_^ For ikke å snakke om et hav av MILFs... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 God kveld, god kveld. Har kjøpt Fable III som jeg har spilt i strekk siden klokken 1 og nå stikker jeg på kino. Harry Pottah! Yeah! ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Shampoo, hvis det er mulig kunne jeg få se anmeldelsen din? Ble litt interessert i å lese den nå. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Tenkte det same som Rider, faktisk, hadde vore artig å lese den Edit: Kva er folk sine planar for kvelden? Endret 20. november 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vurderer sterkt og legge meg med Borderlands på Boxen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Shampoo, hvis det er mulig kunne jeg få se anmeldelsen din? Ble litt interessert i å lese den nå. Så snart jeg får tilbake laptopen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Harry Potter var awesone! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Awesome var det også å få 5 headshots på rad i CoD Black Ops! Blitt level 10 i dag, begynner å få litt mer sansen for det - selv om det har et marerittaktig spawnsystem og bunnyjumping. Endret 20. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Shampoo, hvis det er mulig kunne jeg få se anmeldelsen din? Ble litt interessert i å lese den nå. Så snart jeg får tilbake laptopen Nei, men hva i all verden. Shampoo, det finnes noe som heter e-mail. Du trenger ikke sende inn hele laptopen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vurderer å se Harry Potter selv gitt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Shampoo, hvis det er mulig kunne jeg få se anmeldelsen din? Ble litt interessert i å lese den nå. Så snart jeg får tilbake laptopen Nei, men hva i all verden. Shampoo, det finnes noe som heter e-mail. Du trenger ikke sende inn hele laptopen. Ding ding ding! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Suger når ting går til helvette i kjernefamilien Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Harry Potter var awesone! Uff, jeg hadde tenkt å se den denne helgen, men det virker som om jeg må vente til neste. Virker som om jeg har noe å se frem til, da. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er det noe liv her? Kom akkurat hjem fra byen så jeg er litt trøtt. God natt...... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Om du er trøtt etter tur på byen har du gjort noe feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå