nubbiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg skal gi den et par uker, så får vi se God natt Mokkis! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 God morgen. Kunne vært bedre, men om jeg er hanglete i dag slipper jeg sannsynligvis en bedriten middagsgreie i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Forumtreff/hilsetur/ferie-reise til Malaysia på gang? Ifølge en kollega på jobb skal det være helt himmelsk der Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Forumtreff i Malaysia? Høres bra ut helt til du finner ut at brukerne du sitter sammen med på flyet er noen rasshøl. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Forresten, er det noen her som ikke deltar på Secret Santa som kunne gjort meg en tjeneste? Har nemlig lyst til å være med selv, og hadde vært flott om noen kunne trukket ut hvem som skulle sende til hvem og også gi beskjed om dette til de det gjelder. Hvis jeg trekker selv vet jo hvem jeg får av, og det er ikke like gøy for hverken meg eller personen som gir meg gave. Ellers kryper jeg til køys nå. Natta! Jeg kan hjelpe jeg. Hvis du ikke har funnet noen til å hjelpe allerede da? Regner med det skal gå greit, burde ikke være en vanskelig jobb. Endret 20. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg digger New Vegas. Det at det er såpass vanskelig å få tak i bra våpen og armor gir meg en følelse av å virkelig oppnå noe når jeg får noe nytt, en følelse ingen spill har gitt meg siden Morrowind. I Fallout 3 var det altfor lett å skaffe noe som helst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg likte Zero Punctuation-anmeldelsen av New Vegas. Eter det jeg kommer over av pastiller og sånt for å lindre halsen. Begynner å merke en effekt, men jeg har vel neppe tenner igjen til i kveld om jeg skal holde på sånn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg likte Zero Punctuation-anmeldelsen av New Vegas. Eter det jeg kommer over av pastiller og sånt for å lindre halsen. Begynner å merke en effekt, men jeg har vel neppe tenner igjen til i kveld om jeg skal holde på sånn. Tar du noe vitaminer? Jeg tar C-vitamin, multivitamin og Krom. Jeg har vært lite syk i form av forkjølelse og influensa etter at jeg begynte å ta de. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Drikk te eller noe. Eller kakao hvis du synes te blir for kjerring, selv om det kanskje nuller ut den potensielle tannhelse-effekten når du gjør det i stedet for å gomle pastiller. Til Altf4, altså, jeg mener ikke at varme drikker generelt erstatter kosttilskudd. Jeg digger New Vegas. Det at det er såpass vanskelig å få tak i bra våpen og armor gir meg en følelse av å virkelig oppnå noe når jeg får noe nytt, en følelse ingen spill har gitt meg siden Morrowind. Det akselerer på en måte etter hvert, da. Jeg sprang rundt i Leather Armour veldig lenge, men når jeg først begynte å få masse caps og drepte mer skumle folk, så ble det veldig mange oppgraderinger veldig raskt. Nå springer jeg rundt i Ranger Combat Armour (jfr. han på coveret), ultimate trofé-armouren 8D Det hjelper også på at variasjonen er mye større enn i Fallout 3 - de fleste rustninger finnes i vanlig og Reinforced utgave, og mange har liksom Mark I, II, osv. Endret 20. november 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Drikker te, men begynner å bli litt lei. Jeg er alt for dårlig på å få i meg vitaminer og slikt. Tok kosttilskudd før, men det er jo så forbanna dyrt alt sammen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jeg kan hjelpe jeg. Hvis du ikke har funnet noen til å hjelpe allerede da? Regner med det skal gå greit, burde ikke være en vanskelig jobb. Flosshatt var raskere ute, men takk uansett Ellers har jeg vært på steiner-marked i dag. For de som ikke er kjent med det så er steinerskolen bygget opp av en antroposofisk fyr i starten av forrige århundre. De folka er jo noe for seg selv, men julemarkedet har blitt en tradisjon, så det er jo hyggelig. Endret 20. november 2010 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg kan hjelpe jeg. Hvis du ikke har funnet noen til å hjelpe allerede da? Regner med det skal gå greit, burde ikke være en vanskelig jobb. Flosshatt var raskere ute, men takk uansett Ellers har jeg vært på steiner-marked i dag. For de som ikke er kjent med det så er steinerskolen bygget opp av en antroposofisk fyr starten av forrige århundre. De folka er jo noe for seg selv, men julemarkedet har blitt en tradisjon, så det er jo hyggelig. Ok. Skrev i tråden også, siden posten min her kanskje ble borte mellom andre poster og du ikke fikk det med deg, men da er det jo i orden. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 God Morgen. Da da skal jeg spille rdr igjen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 God Morgen. Da da skal jeg spille rdr igjen. Du fant det i dag også? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nope, tvang AltF4 til å finne det for meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Så AltF4 har en annen identitet som er CtrlF? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Det er på en måte superhelt-identiteten min. CtrlF - Letemannen Endret 20. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Søkte jobb som spillanmelder hos VG forrige lørdag, og så igår at det var sendt mail til de som hadde fått jobben, uten at jeg hadde fått noen. Jeg sendte da mail til Rune Fjeld Olsen og spurte om litt konstruktiv kritikk for at jeg ikke ble valgt, og fikk følgende svar: Heisann! Jeg vet ikke helt om du blir sint eller glad nå, men du var nære – fryktelig nære. Vi stod til slutt igjen med syv aktuelle kandidater i MMO-sjangeren, og etter en ny vurdering var du én av tre det stod mellom. I praksis betyr altså det at jeg ikke har noe særlig å utsette på søknaden din, den var nesten god nok til å få jobben. Årsaken til at det ble en annen, er simpelthen at han vi til slutt valgte har enormt med erfaring innenfor dette – han har skrevet en mengde anmeldelser av MMO-spill, intervjuet MMO-utviklere, skrevet sniktitter og guider og så videre. Han var bedre kvalifisert totalt sett, selv om prøveanmeldelsen du skrev var på omtrent samme nivå rent innholdsmessig. Eller for å si det på en annen måte: hvis han som fikk jobben ikke hadde søkt, er det stor sannsynlighet for at det hadde blitt deg. Og da er du i utgangspunktet god nok for en jobb som dette. Jeg håper du tar dette som et hint om at det er muligheter for deg innenfor dette, selv om det ikke ble hos oss denne gangen. Takk for interessen! Rune Det var altså rundt 650 som søkte, så slik tilbakemelding blir jeg selvsagt fornøyd med! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ikke verst Shampoo! Du fortjener en liten gratulerer bare for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Som sagt, veldig fornøyd. Viser jo at jeg kanskje har noe i bransjen å gjøre, mulig jeg søker på Gamer.no neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå