Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men AltF4 da. Man bryr seg da ikke om hvordan andre ser på en, ugler eller ikke ugler. :)

 

Edit: Så lenge følelsene er der bryr jeg meg ikke hvor hun er fra. :)

 

For ordens skyld, det var en spøk fra min side (på lik linje med snøre i bånn).

 

Men nei, å reise dit ned ens ærend for å finne med ei jente er ikke aktuelt.

Du må slutte å spøke sånn AltF4, jeg blir redd. (dry-joke overload)

 

Nei, nei, du reiser jo dit for å bli me på en awesome Malaysia-tur, sammen med awesome folk (ja jeg sikter til meg selv :p)

 

Hvordan går det forresten med bokprosjektet RoR?

 

Har en liten mistanke om at du lar kvinnfolk og følelser gå foran, noe som vi alle vet at er fy-fy. Siste del av introen please!

 

Ellers kan jeg minne om at folk bare har en uke igjen på å registrere seg til Secret Santa! Fortsatt et par personer jeg forventer at skal delta i en av julens største gleder (å gi er alltid det beste)!

 

Oooog, jeg kunne også tenkt meg forumtreff i løpet av desember. Skal vekk i romjula så da fungerer det ikke, men burde jo være mulig å få til noe før. Møtes hos en person og se film/dra på kino/bowling eller noe sånt. Julefilmer er jo alltid kos!

Hehe, jeg føler meg faktisk litt skyldig der, da 6 timer av dagen min brukes på å chatte med kvinnfolk. :p Har skrevet en del da, men ikke avsluttningen av introen. :whistle:

 

Forumtreff hadde vært kos det, men jeg bor nok fremdeles for langt unna til å kunne slenge meg på det så lett.

 

Skal melde meg på Secret Santa nå. :)

 

Så hvis du liker asiatiske jenter, hvorfor ikke gjøre et forsøk. ;)

 

Er nok litt for glad i kvinnelige former.

Hehe, tviler ikke. Er en del der som har ganske kvinnelige former da, men hver sin smak. Personlig bryr jeg meg mindre om kvinnelige former og mer om at de er søt og har en herlig personlighet. Er slett ikke kresen når det kommer til utseende. ^_^ For hvor gode er egentlig de kvinnelige formene hvis de kommer med en kand skulder? ;)

 

Edit: Natta søte lille F4. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Er for all del ikke spesielt kresen når det kommer til utseende, men flate bryster og null rumpe tiltrekker meg ikke. Finnes sikkert enkelte asiatere med former, men de har ikke jeg sett ;) Med en kald skulder kan de ha formene for seg selv, akkurat som et 4 månder gammelt fruktfat skal få ha personligheten sin for seg selv :) En balanse er en god ting.

 

Men jeg vil til Malaysia.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Indeed, alle har sine preferanser som sagt. Jeg liker jo også kvinnelige former, men det er ikke slik at det er en deal-breaker om de har det eller ikke. I de siste årene har jeg merket at jeg nesten ikke tiltrekkes utseende lenger, jeg kan synes at en person er pen og attraktiv, men ikke slik at jeg kunne tenke meg henne uten å vite hvordan personligheten er. Jeg ser det også som en stor fordel å bli kjent med personligheten først.

 

Og jeg ser gjerne at du blir med hvis jeg drar. Ville sette pris på selskapet. Jeg skal selvfølgelig besøke Lin når jeg alt drar dit, men tilbudet om å bli med er der uansett. :)

Lenke til kommentar

Forresten, er det noen her som ikke deltar på Secret Santa som kunne gjort meg en tjeneste? Har nemlig lyst til å være med selv, og hadde vært flott om noen kunne trukket ut hvem som skulle sende til hvem og også gi beskjed om dette til de det gjelder.

 

Hvis jeg trekker selv vet jo hvem jeg får av, og det er ikke like gøy for hverken meg eller personen som gir meg gave.

 

Ellers kryper jeg til køys nå. Natta!

 

 

Lenke til kommentar

Skal ikke love at jeg blir med, men det frister. Har vært 8 ganger i Asia tidligere, men aldri i Malaysia. Fantastisk verdensdel, det er det.

 

Men det er nok pengene som er det største hinderet for min del. Skal ta 4-6 uker i Australia til sommeren, så holder på å spare litt :)

Vet ikke hvordan prisene er i Malaysia, men i sommer når jeg og fruen var 6 uker i Kambodsja og Thailand så endte vi på 15 000,- per pers ink. alt ( fra flybillett til hotell og mat).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...