Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Haha, du følte for å vise fram dine google skills nå eller hva Flosshatt? ^_^ Vel regner med det meste av oppholdet blir i Kuala Lumpur og Penang.

 

Tror jeg tar noen billige øl istedet for disse venninnene ^_^

Haha, nå var det ikke deg, men de single herrene jeg tenkte på. Har snakket med en del av disse venninnene hennes og de er ganske hyggelige. Så hvis du liker asiatiske jenter, hvorfor ikke gjøre et forsøk. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

O RLY?

Så fint at alle enten finner kjærligheten eller har funnet den...

Jeg har strengt tatt funnet den, men min store kjærlighet er selfølgelig tatt av en annen. :cry:

 

Det er så kjipt at en ikke kan skrive noe under det bildet en legger ved... Nå tror vel alle at jeg er forelsket i den ugla der.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Sør-Korea eller Japan.

Lykke til.

Greia er at du henter dem fra fattige land, så Norge skal virke bedre.

:p

Kommer aldri til å hente ei frøken derfra. Om jeg ikke har funnet en å være sammen med innen jeg er 50, så kan jeg like godt la være. Da er det ikke meningen at jeg skal være sammen med noen.

 

Dessuten har jeg funnet den personen jeg vil leve med, så disse asiatene får aldri smake på denne karen nei.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Nei, men AltF4 da. Man bryr seg da ikke om hvordan andre ser på en, ugler eller ikke ugler. :)

 

Edit: Så lenge følelsene er der bryr jeg meg ikke hvor hun er fra. :)

 

For ordens skyld, det var en spøk fra min side (på lik linje med snøre i bånn).

 

Men nei, å reise dit ned ens ærend for å finne med ei jente er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar

Hvordan går det forresten med bokprosjektet RoR?

 

Har en liten mistanke om at du lar kvinnfolk og følelser gå foran, noe som vi alle vet at er fy-fy. Siste del av introen please!

 

Ellers kan jeg minne om at folk bare har en uke igjen på å registrere seg til Secret Santa! Fortsatt et par personer jeg forventer at skal delta i en av julens største gleder (å gi er alltid det beste)!

 

Oooog, jeg kunne også tenkt meg forumtreff i løpet av desember. Skal vekk i romjula så da fungerer det ikke, men burde jo være mulig å få til noe før. Møtes hos en person og se film/dra på kino/bowling eller noe sånt. Julefilmer er jo alltid kos!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...