Rider of Reason Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du hadde T matte. Altså etter "kunnskapsløftet". :o Men, over til noe annet. Noen som vil være med til Malaysia en uke i Januar? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, folks genrelle matteferdigheter, og hvordan hele matten er lagt opp gjennom skoleårene i Norge, er ganske dårlig (ifølge mine erfaringer). Ofte virker det lagt opp så man skal lære seg å pugge regler og teknikker uten å få inn forståelsen. Og det går veldig, veldig tregt forover i hvert fall de første ti årene, for meg som er ganske god i matte. Først nå begynner jeg å få litt utfordringer. Mitt generelle inntrykk av det norske skolesystemet er at det er så godt som bygget på Janteloven - ingen er bedre eller dårligere enn andre, og alle skal derfor få samme undervisning. At man skal dele opp i grupper på bakgrunn av ferdigheter er uhørt, noe som går utover både de flinke og de mindre flinke. "De dårlige" henger ikke helt med, "de gode" får få utfordringer, kjeder seg og blir skoleleie, og faller dermed ned. Dermed havner alle sånn rundt midten, i stedet for at man får utnyttet potensialet hos folk. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Eg må ha budd i eit hol dei siste dagane, for eg har ikkje fått med meg samanslåing av diskusjon.no og innlegg.no før no... Får lese i tråden og sjå kva eg syns om det, men mine førstetankar er definitivt at eg ikkje liker det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Du hadde T matte. Altså etter "kunnskapsløftet". :o Men, over til noe annet. Noen som vil være med til Malaysia en uke i Januar? Jeg mener selvsagt det som tilsvarer T-matte Jeg er gjerne med til Malaysia! Endret 19. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har byttetråden for spill forsvunnet eller er jeg bare helt evneveik som ikke finner den? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du hadde T matte. Altså etter "kunnskapsløftet". :o Men, over til noe annet. Noen som vil være med til Malaysia en uke i Januar? Om du føler for å spandere, så klart det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har byttetråden for spill forsvunnet eller er jeg bare helt evneveik som ikke finner den? Har bladd igjennom hele Generell spilldiskusjon hvor den lå, men finner den faktisk ikke jeg heller. Merkelig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du hadde T matte. Altså etter "kunnskapsløftet". :o Men, over til noe annet. Noen som vil være med til Malaysia en uke i Januar? Jeg mener selvsagt det som tilsvarer T-matte Jeg er gjerne med til Malaysia! Great! Du hadde T matte. Altså etter "kunnskapsløftet". :o Men, over til noe annet. Noen som vil være med til Malaysia en uke i Januar? Om du føler for å spandere, så klart det Hmmmm, kan kanskje spandere en del/halvparten av biletten. Jeg ble invitert og tenkte kanskje jeg skulle dra ned rundt 6-7 januar, hvis jeg får det til å passe selvsagt. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Malaysia har jeg egentlig hatt litt lyst til å dra til fra før, men hvor interessant det er kommer jo an på hva formålet med turen er. Hvis det er meningen å få en kulturell opplevelse, er det jo ideelt for meg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg tror målet til Rider er å få snøret i bånn, så du må nok belage deg på 2-3 minutter alene. Endret 19. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg og Shampoo får ta oss en runde rundt i en Tuk-Tuk mens Rider fikser sitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg tror målet til Rider er å få snøret i bånn, så du må nok belage deg på 2-3 minutter alene. Hva i all verden? Nå begynner jeg å lure på hva slags inntrykk du egentlig har av meg. Jeg er som sagt veldig gammeldags av meg, og har ingen planer om å "få snøret i bånn" før jeg har giftet meg. ^_^ Jeg reiser ned for å få en kulturell opplevelse (og litt varmere vær ) og for å møte en spesiell. Jeg kan sikkert introdusere dere for hennes venninner da. Edit: Kanskje du har lyst til å bli med også nå AltF4. Endret 19. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tror jeg tar noen billige øl istedet for disse venninnene ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om du drar på riktig sted er jeg sikker på at du får begge deler for prisen av èn. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kvalitet fremfor kvantitet. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hm, Malaysia... Det er jo som kjend eit 329,847 kvadratkm stort land med ca. 28,25 mill innbyggjarar (Derav 23,9% er kinesiske), så det openbare spørsmålet er jo sjølvsagt, kvar i dette unge asiatiske landet, der statsministeren heiter Najib Tun Razak, du har tenkt deg? ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kvalitet fremfor kvantitet. Enkelte tilbud er for gode til å motstå Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 For den frie mann, indeed. Dessverre er jeg ikke en av dem ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5aLR-8c11ms&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvorfor har Lakus alltid skumle avatarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå