nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 God Morgen. +2 penis til Laland. Plutselig følte jeg meg gammel. Tror jeg må henge mer med AltF4 igjen. Og lykke til Craxiboy! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Bingo på facebokensiden til Netcom! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Lykke til! Hva er tema/sjanger? :)Forøvrig ser det ut som om dama og jeg ender opp sammen til høsten. Porsgrunn, høyskole for meg og videregående for henne. Jeg skulle veldig gjerne dratt til Oslo, men det er ikke hun keen på. I det hele tatt. Hun har ingen utdanning, og har jobbet de siste årene. Hun er 20, jeg er 17. Hun begynner i førsteklasse på videregående, jeg begynner på høyskole.Awesome. Oppgaven jeg valgte var "I 1905 valde det norske folket - gjennom ei folkerøysting - å seie nei til unionen med Sverige. Korleis trur du det norske samfunnet hadde vore i dag dersom vi hadde vlitt verande i unionen? Kåseri eller essay. Ble litt blanding tror jeg.. God Morgen. +2 penis til Laland. Plutselig følte jeg meg gammel. Tror jeg må henge mer med AltF4 igjen. Og lykke til Craxiboy! Thanks nubs og Lalanderen Ferdig nå forresten. Ble ca 900 ord. En ganske teit og usammenhengende tekst ^_^ Endret 19. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tror jeg må henge mer med AltF4 igjen. Gjør endelig ungfolen, gjør endelig det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Julemiddag er pinnekjøtt, så tvil ikke. Nei, men hva er det slags tullprat du kommer med nå da? Julemiddag er ribbe det. Selv om vi alltid lager begge deler da. ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vi har ribbe, sånne julepølser og kjøttkaker/medisterkaker som bestemor lager. Pinnekjøtt har jeg aldri smakt. Hvis olivenolje er laget av oliven, hva er da babyolje laget av da? ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Pinnekjøtt er digg, men det slår ikke rakfisk. Ribbe har jeg aldri hatt sansen for gitt. Endret 19. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg digger ribbe, men pinnekjøtt er kongen på haugen! Men julemiddagen må ha ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker, julepølser og hauger av kålrabbistappe. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Lykke til! Hva er tema/sjanger? Forøvrig ser det ut som om dama og jeg ender opp sammen til høsten. Porsgrunn, høyskole for meg og videregående for henne. Jeg skulle veldig gjerne dratt til Oslo, men det er ikke hun keen på. I det hele tatt. Hun har ingen utdanning, og har jobbet de siste årene. Hun er 20, jeg er 17. Hun begynner i førsteklasse på videregående, jeg begynner på høyskole. Awesome. Høyskole som 17 åring. Damn.. Respect.. Gamers svar på rainman Edit: Og ribbe all the way. Jukse spiste faktisk litt ribbe igår.. Endret 19. november 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Pinnekjøtt er ikke så veldig.. Kalkun er godt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vi spiser kalkun hos bestemor i romjula. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ribbe på julaften, kalkun på nyttårsaften. Pinnekjøtt og Lutfisk er jeg ingen stor fan av. Rainman med dame Hvis han ikke lyver og det egentlig er dama til "støttekontakten" hans, Thomas Kruuse. Endret 19. november 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Høyskole som 17 åring. Damn.. Respect.. Gamers svar på rainman Edit: Og ribbe all the way. Jukse spiste faktisk litt ribbe igår.. Jeg er 17 nå, blir 18 i januar, og høyskolen/universitetet begynner jeg ikke på før til høsten igjen. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Betaler vi Kongo for å holde igjen tullingene? Evt sletter vi gjeld for å holde igjen tullingene. Endret 19. november 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hei hopp! Har aktiviteten på forumet sunket en god del, eller surfer jeg bare feil kategorier? Endret 19. november 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Pinnekjøtt is tha shit. Og ellers hadde jeg en matteprøve i R1 i dag, tror jeg failet sånn bittelitt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg måtte bytte til S1 jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har R1 ett år "for tidlig". B) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Husker da jeg begynte på Videregående, og startet med T-matte. Vi hadde tre utlendinger som nettopp hadde kommet inn i Norge som først gikk i klassen vår, men snart ble flyttet over til R2 hele gjengen. Alle var fra Kina eller Sør-Korea eller noe. Da begynte jeg seriøst å tvile på Norges befolknings realfagkunnskaper. Endret 19. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå