AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hehe, hate it when that happens! Ah. Greia er at jeg aldri har greid å fange romantikken ved western. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg kommer vel til å bli med over til Diskusjon, men jeg regner jo med at vi ikke kommer til å få til denne lille klubben der. Jeg kommer til å savne denne tråden og muligheten til å prate med dere sånn som vi gjør her. De har jo flere sånne Kafétråder, men det blir ikke det samme for oss og hoppe inn der og fortsette vår lille klubb der sammen med alle de andre som holder til der i de trådene. Det er virkelig synd... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tror nok det skal gå bra... ellers kan vi jo lage en ny siste ordet tråd.. som andre kan være med på og selvsagt... elno... uansett.... går sikkert bra.................. Forresten så skal jeg utafor skandinavia for første gang i livet mitt i morra B) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Slitsomt å ha bursdag, og så har vi selvfølgelig prøve i marra som jeg ikke har fått øvd så godt. Har heldigvis ganske god tid til å øve på det i marra da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nettopp spilt et CoD spill for første gang. 2 ting: Jeg må senke DPI på musa. Og jeg må øve. Mye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Om jeg noen gang bruker 374 ord på å snakke meg rundt grøten: Skyt meg! Og nei, COD er ikke akkurat noe man hopper inn i for første gang og er awesome i. Spesielt ikke på PC Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Godt det ikke bare var meg som humret godt når jeg leste svaret. Ro Ro Ro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg lurer på hva han mener det er greit å svare om noen spør "piratkopien min virkr ikke, kan noen hjelpe meg?". Han (og "de") har jo blitt spurt om dette mang en gang, men de presterer ikke å svare noe annet enn pressens etikk og hans barns smil om 10 år. Gud vet hvor lei jeg blir av sånt. Han høres ut som en politiker, ikke en administrator. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Blir bare oppgitt jeg... Ser ikke for meg at jeg skal gidde og lese 30+ sider med "SO" per dag (har ikke peiling på hvor aktive "SO" trådene er, ren gjetting) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Haha, helt enig Lakus, fyren er rimelig glad i store ord og litt for lite glad i å gi noe reelt svar. Takk for +1, den veier tungt fra deg i den diskusjonstråden føler jeg ^_^ @CoD: Fikk litt av den action-følelsen jeg håpet nå når jeg startet spillet, selv om jeg døde 4 ganger og endte opp med 1 asisst på ca 2 minutter. Blir spennende å fortsette, aner virkelig ikke om spillet er noe for meg utover enspillerdelen jeg har visse forhåpninger om. Endret 17. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qYIPIm4eLA8 Ikke le, det er veldig slemt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg er med andre ord veldig slem. Nå sier jeg god natt, og forlater rommet med en aldri så liten youtube-herlighet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dette ser ut til å bli en jævlig bra house sesong! Gleder meg til å se han bryte sammen Har startet å se the walking dead. Men nå er det natt, gutter Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 God natt Stabbie! Skal installere Fable 1 på Macen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Så var det oss igjen da toget. Jeg bare elsker å oppdage at buksa for dagen har en stor flekk midt på låret jeg av ukjente grunner ikke har sett tidligere. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 God morgen. Skal en liten tur til Drammen i dag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ah, okei. Nei, studerer Spill- og Opplevelseteknologi. Har mer fokus programmering, men utifra hva vi har lært til nå så finner jeg modellering ganske så interessant. Og EVE imponerer! Sees i 720p. http://www.youtube.com/watch?v=g5i_mgF7Vas Wow, den var ganske rå. Nei, nå skal jeg få med en venn til å starte og spille eve, så kan jeg starte opp igjen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Når Incarna kommer skal jeg også vurdere det. 2 gratis filmer på voddler. Yeah! Endret 18. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvorfor er alltid mobilen nesten tom for strøm de gangene jeg må vente så jævlig lenge på bussen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå