Mokko Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg vet jeg er litt sent ute, i og med at diktpostingen foregikk for ~2 dager siden, men jeg kjedet meg og fikk plutselig lyst til å prøve ut diktsjangeren, og rablet da ned noe mer eller mindre poetisk om det første som falt meg inn. Det ble faktisk ganske langt også. De sitter på stoler, for lave, for vonde, Og klusser ned alskens streker og ord. Tar del i et ytterst unødvendig onde, Et stykke lyrikk er plassert på deres bord. Ingenting er hva det først ser ut som, Både loffen og spaden har en dypere mening, Her kaster man bort både ungdomstid og barndom, Ingenting på sølvfat: kun selvbetjening. Jeg synes inderlig synd på dere slitne elever, Som sitter i timesvis og analyserer. Og når man så er ferdig og endelig leverer, Får man enda et dikt, så man nesten kreperer. Diktanalyse: et helvetes slit, Det stinker på lang veg, det lukter av drit, Forpester unge liv, kveler alt av læringslyst, Halvparten får selvmordstanker når det gjøres klart til dyst. Jeg sier dere, uheldige venner, Om dere noensinne får manko på brensel, Da er dette papiret det første som brenner. Ei heller rompetørking vil være en skjensel. Nå undrer du sikkert, der du sitter ubekvem, Hva er så den virkelige moralen i diktet? Jeg er grei og gir dere denne rett frem, Analysering av dikt; det er no' dritt, det! Og takk for meg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Da legger jeg meg! God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Da har jeg stått opp og laget meg frokost og jeg innser at jeg trenger en bedre døgnrytme. God morgen folkens! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 God morgen gamlefar og resten av dere kjøtttroll. Lydproduksjon idag, samt en av lærerne ville ha et intervju med meg kl. 11. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 God morgen peepz! 1.stk kopp kaffe = check På skolen = Check I dag skal jeg modellere ferdig en granatkaster før jeg er nødt til å fikse UVen. Lord have mercy! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva modellerer du i Gal? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva modellerer du i Gal? Jeg bruker Maya 2011, siden det er det skolen har brukt i mange år! Det tar på å unwrappe når man ikke er vant til det fra før av, gitt. :C Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har fortsatt en rockmelt invitasjon igjen. Veldig grei nettleser til facebook brukere. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Litt av en skole om de har brukt 2011 versjonen i mange år Vi bruker også Maya '11. Hvor studerer du? Har fortsatt en rockmelt invitasjon igjen. Veldig grei nettleser til facebook brukere. Yay, me wantz Trodde ikke nettleseren var ferdig ennå. Hva er den bygget på? Webkit? Endret 17. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Derp. Mister funny-bone Jeg studerer 3D design ved Idéfagskolen! Enn du? Har jeg støtt på enda en Idefager, som vi blir kalt? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ah, okei. Nei, studerer Spill- og Opplevelseteknologi. Har mer fokus programmering, men utifra hva vi har lært til nå så finner jeg modellering ganske så interessant. Og EVE imponerer! Sees i 720p. http://www.youtube.com/watch?v=g5i_mgF7Vas Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 ^ Virkelig imponerende. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fantastisk! håper at flere kan bli slik fremover, slik at man mer føler at man faktisk skulpturerer en figur fremfor å dra i masse slidere med tidvis vanskelige navn. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Har fortsatt en rockmelt invitasjon igjen. Veldig grei nettleser til facebook brukere. Yay, me wantz Trodde ikke nettleseren var ferdig ennå. Hva er den bygget på? Webkit? Den er basert på Chromium, altså er den veldig lik Google Chrome. Men må ha deg som venn på facebook for å invitere deg Send PM er du snill, Endret 17. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Liten indikasjon på hva jeg skal ha til middag. Taco-flavored kisses, honey! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ah, okei. Nei, studerer Spill- og Opplevelseteknologi. Har mer fokus programmering, men utifra hva vi har lært til nå så finner jeg modellering ganske så interessant. Og EVE imponerer! Sees i 720p. http://www.youtube.com/watch?v=g5i_mgF7Vas Når kommer Incarna? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 EVE blir jo bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det har alltid vært awesome ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fikk Rise fo the Silver Surfer gratis med Too Human når jeg kjøpte det fra Gamezone. Drittspill fo´sho´, men det er da litt koselig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå