Cloudemyx Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Happy car is happy! Jeg så en sånn i dag i en lys grønn farge og en annen i hvit, som var litt annerledes bak, noe som gjorde den mer I R SRS CAR SRSLY. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ahhh, livet er godt noen ganger. Men det er farlig meg fantastiske samtaler, har helt glemt å spise. Snakket i flere timer nå, og først nå merker jeg hvor ekstremt sulten jeg er. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) "Love your enemy. It will not only puzzle him, But finally illumine him." Endret 15. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hva med "keep your friends close but your enemies closer". Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det funker også. Jeg finner små dikt som jeg liker og poster dem her ^^ Endret 15. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Slik jeg ser det refererer det til et helt annet forhold til din fiende enn det Craxdm postet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det gjør det, men det er kult uansett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Når vi alt snakker om dikt så kan jeg dele et jeg har skrevet med dere. Dette er kanskje mitt dårligste dikt, men deler det uansett. Love is the gift that you recieve from others So do not take it lightly But cherish every new encounter For in the wake of your meeting Something new is born Will it be for good or bad Only you can decide Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Et lite dikt jeg og en kollega lagde på jobb. Vi var utrolig fornøyde kan du tro: Der der er kulde Varme kan komme Radiatòre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Her er mitt: Vekk ikke moderatorens vrede Post ikke bilder av kvinnens skjede Og lignende, jamfør med retningslinjene 2.3 punkt 4. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vakkert, AltF4, vakkert. En god venn av meg skrev et selvdiggerdikt jeg har hørt litt for mange ganger. Moro er det lell. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) To nye jeg likte: Love adorns itself; it seeks to prove inward joy by outward beauty. Love's gift cannot be given, it waits to be accepted. Er det forresten noen som trenger en RockMelt invite? Har en igjen nå. Endret 15. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Var da fælt så sensitive vi var idag da. Bortsett fra Lakus da Endret 15. november 2010 av Erik Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hehe, ja man var vist det . Careful what you wish You may regret it Careful what you wish You just might get it Tatt fra king nothing av Metallica, men passer ganske godt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 4Chan har noen tråder der man liksom skal lage et slags haiku av det første du ser til venstre/høyre for deg. Et av de. Wall.Keeps my house up Yup. Cool. It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours. Kake til de som vet hvor det kommer fra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tihi, jeg glemte visst å ta bort bildet igjen ^_^ Oblivion btw (ftw!) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) She's a slack one, born of greed. Speaking endless words, long and empty. A beggar who still wants to choose, A dethroned queen still demands her dues. If you want something for nothing you take what you get, A virgin whore in a dirty wedding dress. Endret 15. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Dette er mitt favorittdikt: Over en flegmatiker Det er deilig med luft Når solen er sviende Ymtet han trett Da han styrtet fra tiende Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Dette er mitt: Han er utålmodig nå, jenta sitter på kne foran han, den fete magen drypper svette i ansiktet hennes han hadde forventet mer iver for pengene 10 kroner er ikke det det engang var innser han, før han mumler noe om inflasjon til den halvslappe pikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå