AltF4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg liker ikke denne avataren din heller Lakus. For mye farger, for lite ansikt. Hvilken hadde du før du hadde Les Miserables? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Problemet er at det alltid finnes noen som ikke liker noe Den originale steinen er også veldig fargerik, så akkurat det kommer du ikke unna uansett. Denne avataren derimot er ikke den "endelige". Denne er den andre eller tredje av en rekke forsøk på en ny versjon. Orker bare ikke bruke hver eneste nye oppdaterte versjon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg var nesten sikker på at noen hadde hacket kontoen din og endret avataren din da jeg så den... Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg hater idioter på youtube som spoiler spill hele tiden. <_< EDIT: Post nr 100. Endret 13. november 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 @Lakus: Se der ja. I dag har jeg gjort 2 historie oppdrag i Fable 3 og sykt mye som ikke er relatert til historien. Elsker at jeg gidder å gjøre småjobber og sånt uten å i det hele tatt tenke på at det ikke er verdt noen ting, men det hjelper å ha det hengende over hodet at jeg må tjene penger. Det koster å være snill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg føler at Fable 3 forsvant ut i random utforskning og å holde virtuelle forhold gående. Da jeg ville fortsette historien og fokusere på den var det hele over veldig fort. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er i grunnen det jeg har opplevd også, men jeg husket det var slik i Fable 2 så jeg konsentrerer meg om sidequests og slikt og tar heller storyen litt nå og da. Jeg elsker virkelig Fable-spillene, de er morsomme og har en utrolig stor bredde i karakterer og sånt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hai hai. Hjemme fra mitt eget bursdagsselskap. Flott å feire to måneder etter man hadde bursdag Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Wb. Fikk du noe fint? Har nå sett The Ninth Legion. Overraskende god film. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Fikk ny rubix kube Pluss litt penger Endret 14. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg skal se på baksiden av øyelokkene mine noen timer! God natt Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ikke verst Craxi! Og god natt Alti. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 God natt fra meg også nå. Ulikt meg å være våken så lenge. *yawn* Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Scott Pilgrim vs The World er en de beste filmen jeg har sett, og med den uttalelsen sier jeg god natt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er dypt uenig. Den er langdryg og har tidvis elendig humor. Noen sinnsykt kule effekter, og mye nostalgi for oss som spilte på 90-tallet, ja. Men Michael Cera var det som plaget meg mest ved filmen. Han er for all del genial, men jeg ser mer Superbad, Juno etc enn Scott Pilgrim. Rollen som Scott Pilgrim hadde vært den perfekte rollen for en ukjent og debuterende skuespiller. Men ja, den er verdt å se. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er dypt uenig. Hva er du uenig i? At det er en av de beste filmene han har sett? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er dette en hoax, eller prøver de å bli den "nye paypal"? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er dette en hoax, eller prøver de å bli den "nye paypal"? "You could have hundreds or thousands of dollars in your account by the time we launch, without ever making a deposit!" Sounds legit.... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Høhø, ja? Neida, ser det ble litt feil. Jeg er uenig i at det er en shjiitbra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå