Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at det alltid finnes noen som ikke liker noe :p

Den originale steinen er også veldig fargerik, så akkurat det kommer du ikke unna uansett. Denne avataren derimot er ikke den "endelige". Denne er den andre eller tredje av en rekke forsøk på en ny versjon. Orker bare ikke bruke hver eneste nye oppdaterte versjon ;)

Lenke til kommentar

@Lakus: Se der ja.

I dag har jeg gjort 2 historie oppdrag i Fable 3 og sykt mye som ikke er relatert til historien. Elsker at jeg gidder å gjøre småjobber og sånt uten å i det hele tatt tenke på at det ikke er verdt noen ting, men det hjelper å ha det hengende over hodet at jeg må tjene penger. Det koster å være snill.

Lenke til kommentar

Er i grunnen det jeg har opplevd også, men jeg husket det var slik i Fable 2 så jeg konsentrerer meg om sidequests og slikt og tar heller storyen litt nå og da. Jeg elsker virkelig Fable-spillene, de er morsomme og har en utrolig stor bredde i karakterer og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg er dypt uenig. Den er langdryg og har tidvis elendig humor. Noen sinnsykt kule effekter, og mye nostalgi for oss som spilte på 90-tallet, ja. Men Michael Cera var det som plaget meg mest ved filmen. Han er for all del genial, men jeg ser mer Superbad, Juno etc enn Scott Pilgrim. Rollen som Scott Pilgrim hadde vært den perfekte rollen for en ukjent og debuterende skuespiller.

Men ja, den er verdt å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...