Gormers Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Å være en god armkrok å sette seg er evig vennskapsmateriale? Den var ny for meg. Hvem nå enn som har sagt at du er det, tar muligens lett på følelsene dine imo... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hehe, tror ikke hun tenkte på det akkurat sånn, jeg trakk bare slutningen etter årevis som meg selv Var forøvrig ganske kult i går, sjefen dro i gang en skikkelig skål for meg siden jeg hadde siste dagen på jobb når vi var på Peppes og spiste. http://www.youtube.com/watch?v=6_gnMOom7kE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har du lenge igjen på båten? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du får legge på svøm! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Utbruddet-vokser-paa-Haukeland-1192546.html Jeg var på jobb på den posten de snakker om i artikkelen i dag 8D Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Så lite aktivitet det er på forumet da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Folk har vel bedre å gjøre på en lørdags ettermiddag. Svigermor (dvs. moren til Eplefe) skal visst lage awesome middag i morgen, i anledning farsdag/søndag. Og jeg er invitert \o/ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Da var jeg tilbake fra arbied! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Biff nr. 1 av 4 unnagjort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Folk har vel bedre å gjøre på en lørdags ettermiddag. Ja. Selv har jeg gjort viktige ting som å spille og øvd meg på sex. Ganske spennende greier. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 øvd meg på sex. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 <-- Sove til 13, være oppe 13:45, spise, egentlig lese bok men kindelen var tom for batteri så jeg så litt på TV istedenfor, loke litt rundt, stikke til Kiwi og kjøpe litt snacks, komme hjem og gjøre tysk og nå blir det vel litt TV-titting til. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ser på Stoke-Liverpool kampen og den engelske kommentatoren sa akkurat dette (tenk koffert): Reina has had to come over a lot of big guys to get those balls. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvordan gikk det? Jo, takk det gikk strålende. Nå derimot sitter jeg og lurer på hva jeg skal gjøre. Se så mange episoder av Deadwood jeg orker før jeg sovner, eller spille så mye Black Ops singleplayer jeg orker før jeg dør. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvordan gikk det? Jo, takk det gikk strålende. Nå derimot sitter jeg og lurer på hva jeg skal gjøre. Se så mange episoder av Deadwood jeg orker før jeg sovner, eller spille så mye Black Ops singleplayer jeg orker før jeg dør. Gjør noe helt nytt og annerledes! Å sitte og velge et av de to enkleste og minst givende valgene er kjedelig Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvor givende å se på serier/spilling er er da opp til den enkelte? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Gjør noe helt nytt og annerledes! Å sitte og velge et av de to enkleste og minst givende valgene er kjedelig Er det ikke du som har sittet å sett på TV i hele dag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bare så det er sagt så gjorde jeg faktisk noe helt annet. Jeg så verken på Deadwood eller spilte Black Ops. Jeg så på Predators ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hvor givende å se på serier/spilling er er da opp til den enkelte? Gjør noe helt nytt og annerledes! Å sitte og velge et av de to enkleste og minst givende valgene er kjedelig Er det ikke du som har sittet å sett på TV i hele dag? Utsagnet sto til Lakus' post, hvor det er tydelig at han var i litt "rastløst" modus (som vi nok alle kjenner til) hvor det ikke kom frem på noen måte at han var spesielt motivert til å gjøre noen av tingene, men det virket som om han ikke orket å gjøre noe annet. Så jo, det er opp til den enkelte, men ut i fra posten han skrev virker det veldig tydelig at han ikke fikk noe spesielt ut av det. Og nei, jeg har ikke sittet og sett på TV i hele dag! Jeg så kanskje en halvtime på TV i formiddag, og så så jeg på TV omtrent 90 minutter nå nylig. Endret 13. november 2010 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Error is correct. Jeg sitter her og forteller meg selv at kvelden ikke er bortkastet ved å smålalle med på Beatles sanger. Burde vel kanskje ha dratt ut i dag likevel. Jaja, noen ganger bommer man. Er det noen som har noen awesome internettsider man kan underholde sge på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå