Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ser for me at dere kommer til å få det latterlig travelt når det skjer. For ikke å snakke om forvirrende om reglementet "der" skal myknes opp. Da blir det mye gråsone-moderering ser jeg for meg. Glad det ikke er mine ben som skal passe i de skoene. Ikke for å være negativ altså. Jeg bare sier at det vil bli nok å gjøre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Når det skjer? Er det avgjort? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er på do. Full kg i godt humør. Sitter ved siden av hu fra jobben - og ei annen som s jeg var pen. Hu et sikker snart 50. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Når det skjer? Er det avgjort? Fusjonen av bedriftene er så godt som avgjort og jeg kan ikke se for meg at de ønsker å drifte to separate forum. Btw: Skål Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er på do. Full kg i godt humør. Sitter ved siden av hu fra jobben - og ei annen som s jeg var pen. Hu et sikker snart 50. I like your style. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 "I LIKE YOUR STYLE, THERE" Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvis situasjonen er som hos Erik, at noen har en navnebror på diskusjon.no som ikke har vært aktiv på lenge, skal det neppe mer til enn å spørre en moderator om å fikse på det når sammenslåingen eventuelt vil skje. Vi er tross alt lovet moderatorstatus på det nye forumet om det skulle bli noe av det Jeg sendte en PM til en admin (TSP tror jeg det var) og jeg heter nå Error på diskusjon.no selv Jeg er på do. Full kg i godt humør. Sitter ved siden av hu fra jobben - og ei annen som s jeg var pen. Hu et sikker snart 50. Og dette, kjære forumtroll, er hva som skjer når en gammel mann føler kjærlighetens lykkerus atter en gang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Woho, fikk nettopp klarsignal fra skaperen av førstevalget mitt for å lage et tekstspill. Får pusle litt med motoren i en uke eller to (eller tre) før jeg begynner på noe konkret, men dette var kult. Burde jeg starte en egen tråd om det? Eller kan vi like så godt holde det internt her i SO1? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For min del så kan vi like så godt holde det internt her. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg derimot synes du kunne vært greit å ha all info rundt dette samlet på ett oversiktlig sted, i stedet for å ha det spredd over flere titalls sider i en tråd som denne. Selvfølgelig, om "all info" er to linjer er ikke dette nødvendig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 All info på et sted er selvfølgelig en fordel, men om alle på forumet skal ha mulighet til å melde seg på så er jeg redd for at det kan miste litt av sjarmen, og/eller noe av den interne humoren som preger SO. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kjør egen tråd Shampis. Forratt full, fått den"herlige" jobben som veske- og jakkepasser. Jeg kommer til å dø aleine. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg frykter det samme, Nubbiz. Selv om det er greit med en oversiktlig tråd, er det først og fremst SO-gjengen som har prioritet for å kunne være med, noe som kan bli litt borte om jeg starter en "offentlig" tråd. Jeg har allikevel på ingen måte sagt at å svare "ja" i pollen garanterer noen rolle i spillet, så eventuelt kan jeg selv sile ut de jeg mener burde være med. Tror allikevel jeg venter med tråd til det blir litt konkret. Kanskje jeg setter opp noe når jeg har begynt på historien, og klart å beherske ChoiceScript (som programmeringsspråket kalles) slik at jeg har kommet skikkelig i gang. Siden dette bare er i alfa-stadiet, er det vel like greit å vente litt. @AltF4: Du vil alltid ha meg! Edit: Og nubbiz. Endret 13. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå har du i allefall to personer som heter Erik her som melder seg på, det er jo også et ganske naturlig og normalt navn både på engelsk og norsk. I'm just saying... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kjør egen tråd Shampis. Forratt full, fått den"herlige" jobben som veske- og jakkepasser. Jeg kommer til å dø aleine. Ut på gulvet å dans! dans som du aldri har gjort før! Bare følg med på hva damene gjør og gjør noe tilsvarende i samme takt så går det bra! Funker i hvertfall for meg. Alle er fulle og merker det ikke engang. Det sitter bare oppi hode ditt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå har du i allefall to personer som heter Erik her som melder seg på, det er jo også et ganske naturlig og normalt navn både på engelsk og norsk. I'm just saying... Hva mener du? At det bare kan være én Erik i tekstspillet? Jeg planlegger uansett å gi alle navn utifra brukeren deres. AltF4 vil dermed få sin karakter til å bli noe som har med brukernavnet hans å gjøre, ikke hans virkelige navn. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) @AltF4: Du vil alltid ha meg! Edit: Og nubbiz. Hysj, ikke så høyt. Det er liksom vår lille hemmelighet. Har nå sett "I am Sam". Noen tårer ble det. Ikke en dum film. Vurderer "The Social Network" nå. Edit: Og der var den sett. God Morgen! Endret 13. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 God morgen nubs Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ok, nå er jeg så glad at jeg sitter her og skjelver fra topp til tå og helt inn i min sjel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Enten må jeg lære meg å danse, gå ut med rullestolbrukere eller bare holde meg hjemme fra utesteder i fremtiden. Jeg heller mot det siste. Er visstnok en veldig god armkrok å sette seg i, og sågar sjarmerende. Evig vennskapsmateriale med andre ord. FML. Men jeg er jo i godt humør da. Skal pleie litt med ungen min i Fable 3 og ellers være en god konge i hele dag. Endret 13. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå