Craxmerax Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mitt snitt har gått ned med ca 0,3, så jeg er ikke så veldig misfornøyd. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hadde et snitt på rundt 4 (lavere enn tidligere år), og var passe fornøyd med det selv ^__^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) ... Internett, for min del. Hvor? En slik side som ikke tåler dagens lys eller på mer stuerene sider? Mulm og mørke. På den annen side, en side som bare kategoriserer torrents i form av f.eks. magnet-linker er jo bare lyssky by proxy. Det er beklagelig, men det er i grunn eneste måten å få sett serier på uten å vente i åresvis på at de skal dukke opp på norsk TV. Betalkanaler som TV1000 og Canal+ er ofte kjappe med enkelte nye serier, som f.eks. Boardwalk Empire, mens andre ignoreres. The Wire var ikke å se på norsk TV i det hele tatt før NRK plukket det opp i 2007-2008 - første sesong gikk opprinnelig på HBO i 2002. NRK har dog vært "flinke" med andre HBO-produksjoner; deriblant Six Feet Under, Sopranos og True Blood. Der lå/ligger de "bare" én sesong bak amerikansk sendeskjema. TVNorge har potensiale til å skjerpe seg med MAX, men også der ligger de gjerne to-tre sesonger bak skjema på serier som Mad Men og Breaking Bad, mens Spartacus er nesten akseptabelt tidlig ute (selv om den første sesongen for lengst er ferdigsendt på Starz, og prequelen er like rundt hjørnet - dersom Max kjører Blood and Sand og Legends of the Arena back-to-back så kan de faktisk ta igjen det opprinnelige sendeskjermaet). DVD er av og til en løsning, men det innebærer fremdeles en vanvittig forsinkelse så snart man må vente på nordisk-europeisk distribusjon. Nett-TV kunne fungert hos de nettverkene som tilbyr slikt, men da må man rote med proxy - fordi man helst skal være amerikaner for å få lov til å bruke dem. Endret 12. november 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Selv gikk jeg til de mer lugubre sidene og lastet ned. Dermed slipper jeg reklame og får se det i god kvalitet. Men det er mulig å se det over nett, dog med reklame og elendig kvalitet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 @nubbinator: virkelig? Så traileren og syns den mest av alt så billig ut. Hvor ser du den? The Walking Dead? Billig? Som i "dårlig"? Nå kunne jeg ha skrevet en firesiders rant om hvor effin´ genialt The Walking Dead er og hvor feil du tar, men jeg regner med at denne setningen sparer meg mye tid. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det noen som vet om Mw2 sin Multiplayer til PS3 er låst til en konsoll? Tenkte på å låne spillet av en kamerat. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er det noen som vet om Mw2 sin Multiplayer til PS3 er låst til en konsoll? Tenkte på å låne spillet av en kamerat. Du kan spillet med hans disc på din PS3. Likte The Walking Dead veldig godt jeg også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg skjønner at foreldre kan bli nervøse når barnet skal dra til utlandet alene, men det blir for drøyt når jeg skal få dårlig samvittighet og "burde tenke på at mora mi vil sove dårlig" hvis jeg bestemmer meg for å dra utafor Skandinavia for første gang. At jeg er den som er lite omtenksom. Er vel en slags form for følelsesmessig utpressing. /minirant Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jess! Etter syv timers arbeid i går og i dag har jeg endelig klart å raske sammen komponenter til den stasjonære PCen. Etter å ha lært at hovedkortet var defekt, tok jeg ut all maskinvare av interesse ut av de andre stasjonære maskinene her i huset og satte sammen en som er rimelig mye sprekere enn den "forrige". Gikk riktignok ned fra 4.7tb til 4tb, men ellers er den gjennomført bedre. Fra en 3ghz tokjernet prosessor til en 2.4ghz firkjerne, 4 til 6gb ram og et skjermkort til for å kunne drive fire skjermer. Kjempestemning! Et annet hovedkort med samme brikkesett fant jeg også, så nå er det veldig, veldig mye glede her i huset. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Pizza til middag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg begynner å forandre syn på sammenslåingen mellom Diskusjon og Innlegg.no. Om de slår seg sammen så kanskje noen brukere drukner i mengden. Det hadde jo vært forferdelig synd. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg begynner å forandre syn på sammenslåingen mellom Diskusjon og Innlegg.no. Om de slår seg sammen så kanskje noen brukere drukner i mengden. Det hadde jo vært forferdelig synd. ^_^ Jeg tror jeg klarer å lese gjennom linjene på det der. Det hadde vært litt moro med en skikkelig fanboykrig, en god tråd med masse diskusjon hadde vært underholdende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg ville heller foretrukket en god gammeldags offentlig lynsjing. Fanboykriger er rotete og slitsomme. Offentlige lynsjinger er underholdende og motiverende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ^_^ Ja det hadde kanskje vært noe. Snart pizza... Herregud jeg er sulten. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Den er jeg enig i Lakus Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nå har jeg fått visningsnavnet "Erik" på diskusjon.no (hvis det ikke kommer klage fra den inaktive personen med brukernavnet) bare sånn just in case Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Da var pizzaen fortært. Nå er jeg mett. Hva driver folk med så sent på kvelden? Denne er så inni helvette kul, helt til vokalen kommer. http://www.youtube.com/watch?v=0ADzjfmO6ao Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Grats, Erik. Det var jammen på tide at du fikk det. Det finnes tross alt kun èn Erik. Selv tilbringer jeg kvelden med Deadwood. Har kommet meg gjennom fem episoder i dag og skal starte på den sjette nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvis situasjonen er som hos Erik, at noen har en navnebror på diskusjon.no som ikke har vært aktiv på lenge, skal det neppe mer til enn å spørre en moderator om å fikse på det når sammenslåingen eventuelt vil skje. Vi er tross alt lovet moderatorstatus på det nye forumet om det skulle bli noe av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå