Rider of Reason Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg gjorde heller nesten ikke lekser på VGS og gikk ned fra 5,3 på Ungdomsskolen til 4,5 ut av VGS. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Gjorde selv aldri lekser, men berget takket være alle fordypnings- og realfagspoengene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hadde vel ikke sånt når jeg gikk på skolen tror jeg. Men jeg har noen ubrukte poeng fra militærtjenesten liggende å slenge. Og dere, er det bare jeg som lurer på hvordan nubbinator ser ut? Har ikke øyne i nakken og fikk dermed ikke sett ham under dusjseansen vår. Ja, også Black Debbath – La Ungene Slippe Korps. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hadde vel ikke sånt når jeg gikk på skolen tror jeg. Men jeg har noen ubrukte poeng fra militærtjenesten liggende å slenge. Og dere, er det bare jeg som lurer på hvordan nubbinator ser ut? Har ikke øyne i nakken og fikk dermed ikke sett ham under dusjseansen vår. Ja, også Black Debbath – La Ungene Slippe Korps. Du vil bare ha meg som bakgrunn på iPhonen din du. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Det også selvfølgelig. @Gormers: Fantastisk! Endret 11. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Også? :o Hvem er dama? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) HELLOOOOOOO!! I've just arrived in my fantastic boat! Jeg våknet til et tomt hus i dag. Endret 11. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hvordan våkner man til et hus? Og hva er et kvalitativt intervju? Endret 11. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Også? :o Hvem er dama? I tillegg til ren nysgjerrighet selvfølgelig. Og matters most private Ei på jobben. Jeg vet ikke, har vel ikke den største sjansen i verden. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Gjorde aldri lekser i ungdomsskolen. Da mener jeg aldri, er rimelig god til å improvisere Ser ikke ut til å bli noe særlig med lekser på videregående heller... Gikk ut av 10. med 4,7 og g i orden Er det noe jeg ikke liker med yrkesfaglig videregående er det den utrolig lette matten. Når jeg er ferdig med alle oppgavene + lekser etter 15min så er det rimelig kjedelig med 90min timer... Tror vi hadde vanskeligere matte i 8. Endret 12. november 2010 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende. Med det nicket jeg har må jo jeg være en slags Dødens Engel i historien. Jeg har tross alt forumets mest technekro nick. Og folk av slikt kaliber gjør seg dårlig i hete dusjscener. Kind of breaks the character. Nå, seng. God natt! Endret 12. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hva om jeg sier jeg er ei jente? God natt pus. The Walking Dead er zombieness på sitt beste! Endret 12. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er våken! Ikke trøtt i det hele tatt, men burde ha lagt meg. Har jeg snudd døgnet? Ja. Burde jeg har gjort det? Mmnei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 @nubbinator: virkelig? Så traileren og syns den mest av alt så billig ut. Hvor ser du den? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ... Internett, for min del. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Snittet mitt har økt betraktelig fra 1. til 3. klasse. Fem er den vanligste karateren min i år; veldig, veldig fornøyd. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Shampoo, kan vi ikke si at du kan bruke meg, men ikke misbruke meg i storyen? Jeg tar kontakt med alle som har svart "ja" og spør de hva slags rolle de ønsker når jeg kommer så langt. Skal ikke drite ut noen som ikke vil Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende. Dette må nesten gjennomføres. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ... Internett, for min del. Hvor? En slik side som ikke tåler dagens lys eller på mer stuerene sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå