Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde aldri lekser i ungdomsskolen. Da mener jeg aldri, er rimelig god til å improvisere :) Ser ikke ut til å bli noe særlig med lekser på videregående heller... Gikk ut av 10. med 4,7 og g i orden :)

Er det noe jeg ikke liker med yrkesfaglig videregående er det den utrolig lette matten. Når jeg er ferdig med alle oppgavene + lekser etter 15min så er det rimelig kjedelig med 90min timer... Tror vi hadde vanskeligere matte i 8. :(

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende.

Med det nicket jeg har må jo jeg være en slags Dødens Engel i historien. Jeg har tross alt forumets mest technekro nick.

Og folk av slikt kaliber gjør seg dårlig i hete dusjscener. Kind of breaks the character.

Nå, seng. God natt!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Shampoo, kan vi ikke si at du kan bruke meg, men ikke misbruke meg i storyen?

Jeg tar kontakt med alle som har svart "ja" og spør de hva slags rolle de ønsker når jeg kommer så langt. Skal ikke drite ut noen som ikke vil :p

Om Shampoo klarer å hekle inn en sensuell dusjscene med oss to i eventyret sitt så skal jeg dele mitt fabelaktige utseende.

Dette må nesten gjennomføres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...