Erik Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dissociative identity disorder? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Spørs det. Fordelen er jo da at jeg har to å prøve meg på så om jeg får nei i første omgang kan jeg bare spørre en gang til. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er den eneste som har svart riktig på spørsmål 2 i pollen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du er den eneste som sitter fast i nuet. Vi andre lever på et høyere plan. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg satte 'Akinator' på prøve nå nettopp, han feilet på Quick Ben og Kalam, men klarte Whiskeyjack. (Fra Malazan Book of the Fallen) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Liker avataren Lakus! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du er den eneste som sitter fast i nuet. Vi andre lever på et høyere plan. Neineinei. Jeg er den eneste realistiske. Og kan jeg spørre om dere hjelp? Skal lage logo for KØR aka Kvarterets Økonomiske Ressurssenter, hvor de vil ha navnet (både forkortelsen og hele) og et ikon. Ikonet skal reflektere hva de holder på med, altså økonomi, penger og denslags. Noen forslag til ikon? Har vært innom en graf, mynt, seddel, gullbar bl.a. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Angående teksteventyret er Sci-Fi den settingen jeg har hatt minst med å gjøre (har ikke engang sett Star Wars, shame on me), og dermed den jeg ser for meg at blir vanskeligst for meg å gjennomføre. Allikevel liker jeg en utfordring, og får uansett tonnevis av inspirasjon fra Mass Effect om dagen. Tror det kan funke, med andre ord, og om det hele blir en suksess kan jeg jo lage et nytt spill satt til de andre settingene senere Forutsatt at Sci-Fi blir valgt, selvsagt. Endret 11. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Som det ser ut til å bli. Fantasy/middelalder ville vært mitt andrevalg thou. Anyways.. God natt brødre. Love ya. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Angående teksteventyret er Sci-Fi den settingen jeg har hatt minst med å gjøre (har ikke engang sett Star Wars, shame on me), og dermed den jeg ser for meg at blir vanskeligst for meg å gjennomføre. Allikevel liker jeg en utfordring, og får uansett tonnevis av inspirasjon fra Mass Effect om dagen. Tror det kan funke, med andre ord, og om det hele blir en suksess kan jeg jo lage et nytt spill satt til de andre settingene senere Forutsatt at Sci-Fi blir valgt, selvsagt. FØrste oppdrag for deg blir å se Star Wars. Det er ikke alle som liker de, men jeg synes du må se de. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 God natt craxiboi! Sett deg å se Star Wars og joine meg som motstander av filmene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Nå nærmer desember seg, og lærerne mine har faen meg tatt helt av. Alle tenker "Oi, oi oi! Jeg trenger flere karakterer på elevene gitt!", og som et resultat av null kommunikasjon blant lærerne, whatsoever, så pøser samtlige på med tonnevis av lekser, innleveringer og prøver - samtidig. Jeg har i løpet av uka gjort 16-17 timer lekser,og regner med å sitte 4 timer i morgen, på lørdag og søndag. Det blir nesten 30 timer lekser på en uke det, og jeg går i 1. vgs. Når jeg i tillegg går på skole 22,5 (tror jeg?) klokketimer i uka jobber jeg jo mer enn de voksne gjør. Hvis ikke dette går over snart kommer jeg til å få mental breakdown før jeg vet ordet av det. Endret 11. november 2010 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hadde faktisk tenkt til å ha et lite maraton med noen venner hvor vi skulle se alle. Som den mest nerdete i vennegjengen min er det litt pinlig at jeg er den eneste som ikke har sett en eneste av filmene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Iallefall den originale trilogien burde være pensum for enhver som eier en DVD-spiller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 God natt craxiboi! Sett deg å se Star Wars og joine meg som motstander av filmene. Da er vi enige om det da i hvert fall. Men jeg måtte ha en lighsaber-app til telefonen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Shampoo, kan vi ikke si at du kan bruke meg, men ikke misbruke meg i storyen? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Nå nærmer desember seg, og lærerne mine har faen meg tatt helt av. Alle tenker "Oi, oi oi! Jeg trenger flere karakterer på elevene gitt!", og som et resultat av null kommunikasjon blant lærerne, whatsoever, så pøser samtlige på med tonnevis av lekser, innleveringer og prøver - samtidig. Jeg har i løpet av uka gjort 16-17 timer lekser,og regner med å sitte 4 timer i morgen, på lørdag og søndag. Det blir nesten 30 timer lekser på en uke det, og jeg går i 1. vgs. Når jeg i tillegg går på skole 22,5 (tror jeg?) klokketimer i uka jobber jeg jo mer enn de voksne gjør. Hvis ikke dette går over snart kommer jeg til å få mental breakdown før jeg vet ordet av det. Jeg greier ikke å gjøre lekser lenger, jeg. Går 1. VGS jeg også, og jeg blir bare utslitt av selve skoledagen, orker ikke å sette meg ned med arbeig hjemme. Jeg er ganske så ustrukturert, og tipper jeg går ned sånn ~0,5 i snitt fra 10. klasse til jul. Uff, jeg må få inn noe lekserutiner. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Å gå ned 0,5-1 karakter i snitt er ganske vanlig fra Ungdomsskolen til VGS. Og ofte ned litt til fra 1-3 klasse på VGS. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jepp, men jeg tror jeg kunne holdt meg ganske stabilt om jeg hadde orket å legge litt jobb i det. Men det orker jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg lå solid plantet i bunnsjiktet - og gjorde aldri lekser. Faen som jeg angrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå