Rider of Reason Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 WOHOOOOOOO!!!!!!!!!! *løper rundt og gir en rose og en klem til alle de fantastiske medlemmene her* Jeg elsker dere alle sammen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Akinator foreslo Jan Thomas da jeg tenkte på Lommemannen. Ikke helt dårlig gjettet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Close, but no cigar. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Begynte på Mass Effect 2 på mandag etter å ha rundet eneren (for første gang) i helgen. Så langt elsker jeg begge, og har allerede begynt å glede meg til treeren. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 @Lakus: Egentlig liker jeg ikke den nye avataren din i det hele tatt. Jeg tror jeg har falt for ei jente på jobben. Hvor jeg har siste dagen i morgen. Drev å tulla masse med henne i går og hun var helt med på notene. Ikke at jeg tror jeg har noen stor sjanse, vi er nok litt ulike - hun er veldig glad i å være ute på helgene og kjempeinteressert i fotball - og dessuten har hun en kropp jeg innbiller meg at de aller fleste som måtte være på samme utested som henne snur seg etter to ganger. Og slike damer har jeg generelt liten sjanse på. Men jeg har litt lyst til å dytte frem tøffe-Erik og spørre om hun vil være med ut og spise eller noe en eller annen gang. Ah, det hadde vært så greit om jeg turte. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Restartet pollen slik at jeg ser hvem som ønsker å ha med karakteren sin. Det er på ingen måte bindende, men når jeg har kommet så langt vil jeg eventuelt kontakte de som har svart ja og spørre litt nærmere. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Du burde ha et nøytral valg som f.eks "Samme for meg" på den nederste delen av poll'en. Nordmann win-fail? http://www.dagbladet.no/2010/11/11/nyheter/utenriks/vold/14257491/ Endret 11. november 2010 av Erik Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg tror jeg har falt for ei jente på jobben. Hvor jeg har siste dagen i morgen. Drev å tulla masse med henne i går og hun var helt med på notene. Ikke at jeg tror jeg har noen stor sjanse, vi er nok litt ulike - hun er veldig glad i å være ute på helgene og kjempeinteressert i fotball - og dessuten har hun en kropp jeg innbiller meg at de aller fleste som måtte være på samme utested som henne snur seg etter to ganger. Og slike damer har jeg generelt liten sjanse på. Men jeg har litt lyst til å dytte frem tøffe-Erik og spørre om hun vil være med ut og spise eller noe en eller annen gang. Ah, det hadde vært så greit om jeg turte. Om du tror det kan bli noe mellom dere, til tross for deres ulikheter, så be henne ut på lunsj eller noe. Håper du er sikker på at hun er singel, ellers så trenger du virkelig tøffe-Erik. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 @Lakus: Egentlig liker jeg ikke den nye avataren din i det hele tatt. Jeg tror jeg har falt for ei jente på jobben. Hvor jeg har siste dagen i morgen. Drev å tulla masse med henne i går og hun var helt med på notene. Ikke at jeg tror jeg har noen stor sjanse, vi er nok litt ulike - hun er veldig glad i å være ute på helgene og kjempeinteressert i fotball - og dessuten har hun en kropp jeg innbiller meg at de aller fleste som måtte være på samme utested som henne snur seg etter to ganger. Og slike damer har jeg generelt liten sjanse på. Men jeg har litt lyst til å dytte frem tøffe-Erik og spørre om hun vil være med ut og spise eller noe en eller annen gang. Ah, det hadde vært så greit om jeg turte. Seriøst, hva har du å tape? Det er noe man alltid sier, men her gjelder det virkelig. Hvis du ikke spør henne i morgen kommer du ALDRI til å se kvinnfolket igjen, og du kommer til å angre på at du ikke turte. Hvis du spør og får nei så kommer du ALDRI til å se kvinnfolket igjen, og dermed er problemet med pinlighet borte. Hvis du spør og får ja så er det happy fun time. Med "jeg-tør-ikke-selv-når-absolutt-0-står-på-spill" instillingen får du deg aldri dame Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg tror jeg har falt for ei jente på jobben. Hvor jeg har siste dagen i morgen. Drev å tulla masse med henne i går og hun var helt med på notene. Ikke at jeg tror jeg har noen stor sjanse, vi er nok litt ulike - hun er veldig glad i å være ute på helgene og kjempeinteressert i fotball - og dessuten har hun en kropp jeg innbiller meg at de aller fleste som måtte være på samme utested som henne snur seg etter to ganger. Og slike damer har jeg generelt liten sjanse på. Men jeg har litt lyst til å dytte frem tøffe-Erik og spørre om hun vil være med ut og spise eller noe en eller annen gang. Ah, det hadde vært så greit om jeg turte. Kan godt bli med deg en tur på jobb jeg Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Med "jeg-tør-ikke-selv-når-absolutt-0-står-på-spill" instillingen får du deg aldri dame Jeg fikk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 @Lakus: Egentlig liker jeg ikke den nye avataren din i det hele tatt. Ikke jeg heller etter med noen dager med den. Den var litt morsom i starten da det var en gammel tegning jeg hadde liggende, men gikk fort lei. Driver nå og ekstrempretismer med en ny versjon av dem gamle og slenger ut en midlertidig en mens jeg venter på å bli ferdig. @AltF4: Kjør på. Jeg var i samme situasjon som deg for noen uker tilbake og angrer på at jeg ikke turte. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synes du skal hive inn en link i signaturen din Lakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Excellent point, nubs. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg nominerer dette til kåringen for årets innlegg: Hadde dem bare laget dette, og byttet de helsikes kattedyra med skitfine filmbabes av typen Jessica AlbaBielSimpson etc. så hadde jeg kjøpt meg både en ny Xbox240 og Kinect på dagen. Og en større TV. Med 3D. Og antageligvis noen ting fra Kondomeriet, uten å gå videre inn på emnet. OK da, glidemiddel. Bedre føre var, enn en småbrent litjkar.Men seriøst, tenk på markedet for nedlastbar innhold. Tenk deg at du kan laste ned Cameron Diaz for en tjuer. Så kan du leke med henne og klappe henne. Gi a en fik når hun prøver å stikke av. Er forresten Cameroon Diaz blitt ganske gammel nå? Uansett folkens, fremtiden er fin! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Der ja Lakus. Flinke mannen. http://vimeo.com/16691850 Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Med "jeg-tør-ikke-selv-når-absolutt-0-står-på-spill" instillingen får du deg aldri dame Jeg fikk Jo, men så er du jo litt mer spesiell enn mannen i gata, så det blir urimelig å sammenligne oss med deg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 sammenligne oss med deg. Jeg føler meg spesiell. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg tror jeg har falt for ei jente på jobben. Hvor jeg har siste dagen i morgen. Drev å tulla masse med henne i går og hun var helt med på notene. Ikke at jeg tror jeg har noen stor sjanse, vi er nok litt ulike - hun er veldig glad i å være ute på helgene og kjempeinteressert i fotball - og dessuten har hun en kropp jeg innbiller meg at de aller fleste som måtte være på samme utested som henne snur seg etter to ganger. Og slike damer har jeg generelt liten sjanse på. Men jeg har litt lyst til å dytte frem tøffe-Erik og spørre om hun vil være med ut og spise eller noe en eller annen gang. Ah, det hadde vært så greit om jeg turte. Kan godt bli med deg en tur på jobb jeg Go for it AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Takk for tipset folkens, får se om jeg tør. Ja, er helt sikker på at hun er alene. Merkelig nok har hun to profiler på Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå