psyched Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 SO går så fort nå, så jeg gidder ikke lese 4 sider hver gang jeg logger på. Beklager gamle spørsmål som kommer nuh. LOLWUT? Ny avatar Lakus? Likte den Skal du bli en stund nå HCG? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jupp, har lagt til snarvei til Mine innlegg oppe i Firefox-baren også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeppers. Ny avatar i hus og om jeg fremdeles liker den mot slutten av uka får dem bli. Jeg vurderer dog å tegne en ny versjon av den gode gamle steinen. Kjøpte meg alle sesongene av Oz på Platekompaniet for noen få minuttet siden. Det er nemlig ikke lett å spise på en McDonalds som er vegg-i-vegg med en butikk som det uten å bli fristet. Tror jeg plukker med meg Black Ops på veien ut også, selvom det går stikk imot hva jeg har uttalt meg angående det. Om Leif bare kan bli ferdig på trening (én trener og den andre spiser på McDonalds) nå så er alt flott. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Blir ikke klok på black ops selv, et av en eller annen grunn fristet men de jeg evnt skal spille sammen med kjøper det til PC og jeg kunne heller tenke meg å ha det på Xbox. Slappere å spille og jeg har bange anelser om at det på data vil være bare hackere etter en uke. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fint å se noen på samme alder, -Fuzion/HCG. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Faen så kaldt det har begynt å bli innendørs nå. Tror jeg setter meg under dyna og spiller Fable 3 gitt. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Her er jeg. Svinaktig godt betalt for å spille fifa11. Just the way i like it ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva i all verden driver du med der Kjågen? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jobber som båt ... Mann? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Maskinist var det vel Kjågen ? Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Spiller fifa vel Stemmer det ja søta Endret 9. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Plystrer på damerne og skyver kull selvfølgelig. Kjågen er en ekte mannemann. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Plystrer på damerne og skyver kull selvfølgelig. Kjågen er en ekte mannemann. Du glemte pickupen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja selvfølgelig. Båten han er på lignet for øvrig på en pickup. Er nok ikke tilfeldig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bare så det er sagt, jeg tok en test på Start i dag og jeg fikk beskjed om at jeg er en ekte mannemann. Villery Andeville kan bekrefte siden jeg postet resultatet på Facebook. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fest ombord her nå.. Faens matroser... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja det plager deg sikkert veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå