Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fredag - Pizza Lørdag - Taco Søndag - Kalkun Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Meh. Nå ga dere meg lyst på fajitas <_< Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har mye igjen Bazukh, så vil du ha er det bare å hente Nå er det back to nerding med Zelda, har en prinsesse å finne! Nesumar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lofoten er nok litt langt å dra for taco Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har noen sett filmen "This is Spinal Tap"? Tror det har noe med bandet å gjøre. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei det har jeg ikke. God? Hva handler den om? Nei nå gomler jeg på Grændiss UTEN paprika mens jeg spiller Zelda OOT. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Grandis uten paprika er for pyser... Nei jeg har ikke sett filmen, men den så kul ut. 45 min til Politiskolen 1 begynner på tvnorge! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hadde det vært en litt nyere politiskole så hadde jeg sett. Øi, ikke kall meg pyse da. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Venter på filmen på Viasat 4 begynner, med Arnold Swartzenegger....men lurer på om jeg blir å se den eller spille videre på Zelda Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Når skal man begynne å lære? Gode venner + alkohol + sene natte timer = en dag man helst har lyst til å glemme:-) og en dag foran tven!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Pøh. Gode venner + alkohol + sene natte timer = Win \o/ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nøtte vært i MMM trekant? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjennes nesten sånn ut!! Butt rape no lube! kroppen er helt jævlig:-) men men skal slutte å wine nå. Er jo bare min egen feil!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du har vært veldig stille en stund Nøttemannen...velkommen tilbake Vi sitter her, hvertfall 2 av oss, å gamer Zelda OOT... jeg er pro, mens han andre (skal ikke nevne navn:P) sliter ekstremt... Nesumar (og nei, til dere som klager, jeg slutter ikke å signere mine poster:) ) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Kjennes nesten sånn ut!! Butt rape no lube!kroppen er helt jævlig:-) men men skal slutte å wine nå. Er jo bare min egen feil!! Bøg Håper ikke du drakk av samme flaske dagen derpå Hvem er han andre? Jeg er pro. Fant ut at jeg skulle skyte øyet med buen alene Endret 7. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er en slingshot.... Enough said? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Au faen, føkk me lizm. Nei riktig ord er faktisk sprettert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nesumar (og nei, til dere som klager, jeg slutter ikke å signere mine poster:) ) Meh, skjønner ikke at dere gidder. Stress? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Stress er det da ikke, pluss at det er normal høflighet å signere det man skriver, spesielt når det er diskusjonsforum. Neida, bare tuller litt. Vet ikke hvorfor jeg gjør det...jeg bare gjør det rett og slett Nesumar (Skal korte ned til bare ett mellomrom fra det jeg skrev til signaturen, kanskje det blir bedre) Endret 7. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå