nubbiz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 God natt mine smukker. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Man kan da ikke sove ennå. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hysj. Jeg prøver bare å gi inntrykk av det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei tvil, mine negere. Nei istedet for ingen, blir vel litt drøyt :] Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen her med Kjøpt minecraft som kan teste en server? Får at portene er åpnet og alt er i orden med Portchecker, men Nøtte for ikke til å joine. Noen her som kan prøve også? Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Good morning. Tror jeg har sovet i maks to timer i natt <_< Oh well, plikten kaller. Snakkes om en måned! Farvel, grusomme verden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stakkar Kjågen! *gir Kjågen en klem* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Good morning. Tror jeg har sovet i maks to timer i natt <_< Oh well, plikten kaller. Snakkes om en måned! Farvel, grusomme verden Hvor skal du? Hvor skal han? God morgen folkens. I toppform i dag, selv om det tydeligvis har kommet en oppdatering til iOS som har fikset vekkerklokka - jeg våknet en time for tidlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 God morgen AltF4 min venn, og alle dere mine andre små og store venner. Jeg regner med det er greit at jeg sier god morgen selv om jeg ikke har sovet og stått opp ennå, da det vistnok er tiden som avgjør om man kan si det eller ikke (ja jeg ser på deg Erik (ikke deg AltF4) ). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er bra du ikke ser på meg - da kan jeg fortsette å sprade rundt naken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hahaha, jeg lo. xD Du skal være glad (eller ikke) for at nubbiz ikke er her nå, da ville du ikke spradet rundt naken alene lenger. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 God morgen. Deilig å sove lenge når man er syk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hahaha, jeg lo. xD Du skal være glad (eller ikke) for at nubbiz ikke er her nå, da ville du ikke spradet rundt naken alene lenger. Det er litt synd egentlig! God bedring Craxmerax. Hahaha, jeg lo. xD Du skal være glad (eller ikke) for at nubbiz ikke er her nå, da ville du ikke spradet rundt naken alene lenger. Det er litt synd egentlig! God bedring Craxmerax. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) BÆMM!! Savner steinen Endret 9. november 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg. Hater. Lefdal. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hahaha, jeg lo. xD Du skal være glad (eller ikke) for at nubbiz ikke er her nå, da ville du ikke spradet rundt naken alene lenger. *Drar med seg AltF4 og danser på bordet* God Morgen! Tror kanskje Kjågen skal ut på båt. Endret 9. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Og nå installeres Black Ops på Xboxen. Sitter blandede meninger foreløpig. Esken og manualen skriker "billig!" så langt at jeg får vondt i ørene, anmeldelser er mediocre-til-bra og det er Activision. Men får gjøre det beste ut av det, og gå inn med samme holdning som jeg hadde til MW2. (Merk: Holdning.) Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var litt frista til å kjøpe Black Ops selv, men er litt skeptisk etter å ha lest diverse anmeldelser. :/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du skal få min mening imorgen! Fuck Lefdal, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå