Craxmerax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant ut at det var på tide å feire bursdagen. Har ikke gjort det på 5-6 år.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Og du har bursdag òg, eller berre tar du igjen for 5-6 tapte bursdager på ein random dag? Sistnevnte ville forøvrig vore ein særdeles god grunn til ei spontanfylle, dei er alltid best! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hadde bursdag i slutten av september og ja det er en helt random dag ^_^ Ikkeno drikking thou. Endret 8. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm, jeg er litt kin på å dra på kino (i Oslo). Den nye Harry Potter filmen som kommer nå snart (17. november mener jeg å ha sett et eller annet sted) er jo muligens verdt å se. Noen som kunne være interessert? Tror ikke jeg orker hvis det bare er en eller to, men hvis vi blir et par stykk burde det være gjennomførbart. Eventuelt at man treffes et sted i landet når det nærmer seg juletider og ser på julefilm (A Nightmare before Christmas f.eks) eller noe annet styr? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm, jeg er litt kin på å dra på kino (i Oslo). Den nye Harry Potter filmen som kommer nå snart (17. november mener jeg å ha sett et eller annet sted) er jo muligens verdt å se. Noen som kunne være interessert? Tror ikke jeg orker hvis det bare er en eller to, men hvis vi blir et par stykk burde det være gjennomførbart. Eventuelt at man treffes et sted i landet når det nærmer seg juletider og ser på julefilm (A Nightmare before Christmas f.eks) eller noe annet styr? Jeg gleder meg i allefall til 17. november Harry Potter filmen har verdenspremiere 19. november btwizzle. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10010677 De er håpløse -.-* Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.vg.no/nyh...?artid=10010677 De er håpløse -.-* Hmm, virker som chilenerne har fått smaken på PR-kåthet Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kino på Steinkjer og jeg er inn! Skal faktisk strekke meg helt til Trondheim. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vi kan streame fra kinosalen rett ut til de tusen hjem Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Blir det på Stokmarknes kino, blir jeg med . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Begynner å mistenke at natten vil bli preget av oppkast. Magavondten gir seg ikke, og mens den var veldig mild i sta er den i full fart igjen nå. Irriterer meg at routeren blinker som et opphora juletre som den alltid gjør - uten at en eneste nettverksdritt finner noen signal. Endret 8. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Husk en bøtte e.l ved senga, i tilfelle du ikke skulle rekke doen. God bedring! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er med på kino i oslo, mellom klokka 9 og 10 i morgen tidlig ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Plukker du meg opp med pickupen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Husk en bøtte e.l ved senga, i tilfelle du ikke skulle rekke doen. God bedring! Jau. Takk for det! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sorry nubbiz, har ikke plass. Skal ha med meg 12 babes og 12 kasser øl ^_^ God bedring ja, Altis Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tar 7 babes i fanget, så no prob. God bedring gamlefar. Alderen tar på. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvem er du ? Nei fin den B) . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fant igjen en gammel tegning og tenkte "hey, ny avatar gitt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå