Einride Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bare solbrune bikinibabes der bak Curse you! Savnar sommaren allerede! Vanskelig å ikke ha fetish for rednecks. Party in the back, business in the front! What's not to like?! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det er jo akkurat det som er så morsomt med MX 518, det er ikke en så veldig fancy mus, men likevel ansett av veldig mange som best på markedet. Det gjelder også til 'hardcore' gaming. Angående butikk; Datakjeden mener jeg. De hadde den faktisk ikke på Elkjøp da jeg og en kompis av meg var og så etter den her om dagen. Endret 8. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Aldri bestilt noe fra Komplett før, men en gang må jo være den første. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Aldri bestilt noe fra Komplett før, men en gang må jo være den første. Vær obs på at de belaster deg med ca. 120 kroner i frakt uansett hvor lite du bestiller, i alle fall til Tromsø. Men det er det eneste negative jeg har å si om komplett som nettbutikk. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Elkjop.no har den til 299,- og då kan du jo kanskje hente den i butikk om du har ein Elkjøp-butikk i nærheten som har den på lager. Raskaste måten å sjekke det på er å legge den i handlekurven, gå til kassen og velge Collect@store, så får du opp liste over butikkane som har den inne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductDetail-ProductByRef?ProductRef=LTMX518V2%40store-elkjop&CatalogCategoryID= Ellers er Komplett.no veldig bra, berre vore fornøgd med mine kjøp der. At dei no har mulighet for Tollpost er heilt konge. Stort sett billigare og alltid raskare enn Posten (som har blitt heilt useless spør du meg...) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmmm, tror nesten jeg må sette meg ned og spille noe nå, noe jeg kan fokusere på. Noen som har forslag til hva jeg skal spille? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ble ikke 'æ', 'ø' og 'å' tillatt i url-addresser for en tid tilbake? Merkelig at Elkjøp da ikke har kjøpt opp og tatt i bruk domenet elkjøp.no Hmmm, tror nesten jeg må sette meg ned og spille noe nå, noe jeg kan fokusere på. Noen som har forslag til hva jeg skal spille? Morrowind. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vanskelig å ikke ha fetish for rednecks. Kjågen? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Takk for tips. 120,- kr i frakt var da voldsomt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Morrowind. Takk det var et veldig godt forslag, men er ikke så lenge siden jeg spilte det sist. Tror heller jeg skal fortsette på AC 2 som jeg ennå ikke har fullført, må nesten komme gjennom det før Brotherhood dumper ned i postkassa. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 The homewoork, it is killing me..! Gaahh Obligatorisk hver dag er 2 timer tysk og en time matte. Tysk fordi jeg tar det som privatist og må pugge som faen, og matte fordi jeg trenger god karakter i det. På toppen av det kommer det diverse lol-lekser som gjerne tar 45-50 minutter og så en 30-60min med et eller annet prosjekt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ble ikke 'æ', 'ø' og 'å' tillatt i url-addresser for en tid tilbake? Merkelig at Elkjøp da ikke har kjøpt opp og tatt i bruk domenet elkjøp.no Det har dei, Elkjøp.no redirecter til Elkjop.no Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Morrowind... Enda et spill jeg ikke har fått spilt. Nå får jeg ihvertfall ikke spilt det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ble ikke 'æ', 'ø' og 'å' tillatt i url-addresser for en tid tilbake? Merkelig at Elkjøp da ikke har kjøpt opp og tatt i bruk domenet elkjøp.no Det har dei, Elkjøp.no redirecter til Elkjop.no So I noticed, men likevel bruker de elkjop.no :S Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mx518, har hatt den i snart 5 år, fantastisk god kvalilet på denne musa! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Mx518, har hatt den i snart 5 år, fantastisk god kvalilet på denne musa! Samme her, 5 år. Verdt å merke seg; den kom ut i Norge i 2005. Endret 8. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 The homewoork, it is killing me..! Gaahh Obligatorisk hver dag er 2 timer tysk og en time matte. Tysk fordi jeg tar det som privatist og må pugge som faen, og matte fordi jeg trenger god karakter i det. På toppen av det kommer det diverse lol-lekser som gjerne tar 45-50 minutter og så en 30-60min med et eller annet prosjekt. Tysk som privatist. Impressive. Kjører selv kroppsøving som privatist, men tysk er jo av helt andre dimensjoner. Also, MX518 er awesome. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 MX518 er en ekkel klump Men billig Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er venstrehendt og bruker den, da kan den da ikke være så ekkel. Smak og behag selvfølgelig, men jeg har vært borti langt verre muser når det gjelder komfort. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kva fanden er "diacritics" på norsk? Alle desse "krusedullane" på bokstavar som blant anna vietnamesarane er så glade i ("b?n ??u ???c chào ?ón", for eksempel ) Ridder Grunn må vel vite det? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå