Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Respect, Kjågen. Respect. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg har lyst å hete HCG igjen. Så hvis her er en snill mod, så hadde jeg satt stor pris på om du kunne ha skifta. Kan du ikke endre det selv? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) @Vaine: jeg presser 700-timers grensa i TF 2. Flesteparten er fra tiden jeg gikk arbeidsledig. @-Fuzion: Send PM til administrator. Jeg får ikke gjort det via telefonen. Endret 8. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kan ikke endre selv nei. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Han har vel brukt opp sine 2 endringer pr. år-kvote. Da får man spørre Admins. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Rednecks på lasteplanet nei? Bare solbrune bikinibabes der bak. Rednecken er meg det ^_^ Du vet jeg har en fetish for rednecks? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du kan ikke forvente at han skal huske det, så mange fetisher som du har min lille nubbiz. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vanskelig å ikke ha fetish for rednecks. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Her hjemme er det ikke noe nett og mens jeg satt på do forsvant faen meg vannet også. Ikke kan jeg huske sist jeg hadde så vondt i magen heller. Men fuck it. Jeg skal være i godt humør! Fable 3 skal nytes. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10010652 Syke, syke greier. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sitter bare å venter på at timene skal gå jeg, vil at Black Ops skal dunke ned i postkassa snart. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du kan ikke forvente at han skal huske det, så mange fetisher som du har min lille nubbiz. Og du er en av dem ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Rednecks på lasteplanet nei? Bare solbrune bikinibabes der bak. Rednecken er meg det ^_^ Du vet jeg har en fetish for rednecks? Good luck finding me ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 @Vaine: jeg presser 700-timers grensa i TF 2. Flesteparten er fra tiden jeg gikk arbeidsledig. @-Fuzion: Send PM til administrator. Jeg får ikke gjort det via telefonen. Såpass... og ja, jeg vet det innlegget var rettet mot Vaenas. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10010652 Syke, syke greier. Enda sykere! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Datamøssa mi var syk i stad og nå er den død... Da må jeg gå inn for purkasjon av en ny. Ta en tur på Elkjøp kanskje? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Datamøssa mi var syk i stad og nå er den død... Da må jeg gå inn for purkasjon av en ny. Ta en tur på Elkjøp kanskje? Mx 518. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Er den innenfor en fornuftig pris? Jeg har andre ting å bruke masse penger på enn ei mus. Jeg tror dette er et tegn på at jeg må slutte og spille på dataen og heller konse på å få fikset rommet. Endret 8. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er den innenfor en fornuftig pris? Jeg har andre ting å bruke masse penger på enn ei mus. Jeg tror dette er et tegn på at jeg må slutte og spille på dataen og heller konse på å få fikset rommet. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351141 289 kroner på komplett, men mener å ha sett den i butikk til rundt 250 ,- Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Oi. Jeg trodde sånne fancye kostet masse, som i rundt 500,- Ja det er masse, for noe som strengt tatt ikke burde være så dyrt, er tross alt bare ei mus... Da skal jeg notere ned navnet og se etter den i butikk (noen formening om hvilken butikk du har sett den i?), hvis ikke får jeg bare kjøpe fra Komplett. Så forresten en overskrift på Sol.no som sa: "Shampo ønsker seg Morten Ask som julegave." Jeg måtte lese den to ganger før jeg skjønte at det ikke var snakk om vår Shampoo, men han der andre ishockeyduden. Endret 8. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå