Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 For et arbeid det er å ta på dynetrekk. Spesielt når hullet er på den ene kortsiden. Ble nesten sliten. Dude...Om hullet er på kortsiden, er det jo enkelt. Vreng dynetrekket, stikk hendene inni slik at de når hver sitt hjørne på kortsiden, ta tak i hvert sitt hjørne av dynens kortside og rist litt i dynen, sånn at dynetrekket detter ned, så legger du dynen på sengen og drar resten av dynetrekket over dynen. Tadah! Du er aldri alene RoR, vi er her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal se om jeg ikke får prøvd det neste gang Cloudemyx Blir sikkert en stund til neste gang dog. Nå var det gått sikkert 3-4 uker siden sist. Tenkte på å bytte for allerede to uker siden, men lat som jeg er gadd jeg ikke før nå. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Godt du ikke bor med oss i hybelen her Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det snør det snør, tiddeligbom ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Her skinner sola med alle de kuldegrader det medfører. Gruer meg til å stå og vente på bussen i ettermiddag. Ikke har nettet kommet tilbake heller. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 God morgen! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 God morgen. Sol og snø her i Trondheim. Jeg sitter inne på skolen i varmen, drikker kakao og jobber med gruppeoppgave, mens anleggsarbeidere fjerner snø på bygningen de bygger på andre siden av elva. Kos overload. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har fri i dag, men burde gjøre diverse skolearbeid. Likevel ikke en så dårlig start på uka. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har bytta til vinterdekk på pickupen min, kanskje på tide ^_^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vis du var her oppe i nordland burde du ha gjort det for lenge siden . Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kjågen kjører pickup! Awesome. Og jeg som ikke trodde du kunne bli kulere. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Om han har rednecks på lasteplanet så kvalifiserer han til Kjågsome. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Kjåg-a-licious. edit: Folk raner butikker for å få tak i dette spillet. Det er hva jeg kaller god PR. Endret 8. november 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm... Fant ut at jeg har brukt 4000timer totalt på HoN. Dette er regnet ut ved å ta antall games og legge det til 1 time per kamp, så er nok litt mindre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 That's still too much. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, er så og si eneste spillet jeg spiller da. Jeg lurer på hvordan jeg har klart å trene, dra på fester, være aktiv på skolen osv. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Utrolig hva man får tid til. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da var jeg ferdig med engelsktentamen. Blandede følelser, som alltid. Bar to tentamner igjen da Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg har lyst å hete HCG igjen. Så hvis her er en snill mod, så hadde jeg satt stor pris på om du kunne ha skifta. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Rednecks på lasteplanet nei? Bare solbrune bikinibabes der bak. Rednecken er meg det ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå