Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 @Vaine: jo. Jeg sier ikke at damen er stygg, jeg bare sier at hun ikke nødvendigvis ser ut som hun gjør på alle bildene du har postet. I hvert fall ikke det siste bilder du postet i den trippel-bilde posten din. Den er jeg enig i, hun ser en smule tynn ut i det siste bildet der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Da er vi enige da. Får vel legge meg å sove, nettet forsvant tidligere i kveld og jeg er ikke så veldig gira på å surfe mer med 3G nå. God natt fotomanipulerte kjekkaser. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 God natt ja, og ligg nå ikke våken så lenge med selvportretter og Paintshop Pro. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 God natt. Jeg er ikke trøtt enda. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Me 2. Mest fordi det hørtes mongo ut når jeg gaulet det ut. Mongo? Som i Opera mongo? At du i det hele tatt gaulet det ut, er nok til å få meg til å le. Tenk om jeg var en flue på veggen din nå. Stemmer. Litt som i Opera Mongo. Og isåfall så hadde du vært uten føtter iferd med å bli grillet av en ligther. God natt NaturligSkjønnF4. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fy f***, her er det lenge siden jeg har vært! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Får vel prøve å snu døgnet rette veien, siden jeg skal ta et grytidlig fly på tirdagsmorningen <_< Natti natt jenter Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) God natt søta. -FuzioN: På tide å oppdatere 50 000 tråden din Endret 7. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Long time no see HCG! Når vi er inne på redheads, jeg savner SG jentene! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) ?_? Endret 8. november 2010 av Erik Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stranger has disconnected Heisann HCG.Skifte tilbake navnet ditt, -Fuzion fungerer ikke! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg vet du er her nouse4aname. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hm, stalker? Kjeder meg, så siden denne tråden var aktiv var jeg inne og så litt. For et arbeid det er å ta på dynetrekk. Spesielt når hullet er på den ene kortsiden. Ble nesten sliten. Endret 8. november 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Damn nå føler jeg meg ensom. Snakk om tilbakefall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er merkelig, jeg vet ikke hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg så alene som jeg ikke har gjort på evigheter (kanskje aldri). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå