nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tidenes dårligste FF spill tilsier ikke seier. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er bra nubbiz. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det er dog ikke hårfargen som gjør henne magisk, det er smilet. Endret 7. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Tidenes dårligste FF spill tilsier ikke seier. Spillet vant ikke (og nå tapte du spillet), men den scenen der vant. Endret 7. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vi skal liksom være på lag her mot redheadsene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg blir også pen etter en solid runde i paintshop pro. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vi skal liksom være på lag her mot redheadsene. Jess! B) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Der snakker vi. Wakka ftw! Lett! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nei, må nok forlate slagmarken og dra til sengs. God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nåja. Hahaha. Poenget mitt var at enkelte av bildene postet i denne tråden i det siste ikke akkurat viser det jeg vil kalle "naturlig skjønnhet". Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nåja. Hahaha. Poenget mitt var at enkelte av bildene postet i denne tråden i det siste ikke akkurat viser det jeg vil kalle "naturlig skjønnhet". Jeg håper ikke det er Alyson du sikter til nå. <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 D va denj rætte ræva som feis ja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Der snakker vi. Wakka ftw! Lett! Wakka Wakka Eh! Eh! Wakka Wakka, this time for Spira! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Der snakker vi. Wakka ftw! Lett! Wakka Wakka Eh! Eh! Wakka Wakka, this time for Spira! Så tørt, men jeg trakk på smilebåndene likevel. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Me 2. Mest fordi det hørtes mongo ut når jeg gaulet det ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har skaffet meg en sånn en: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30120&ref=search Noen som har peiling på hvor lenge ett sånn "hode" holder? Skal man ha nytt ett etter hver gang man har renset tennene, eller skal man bruke de flere ganger? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Me 2. Mest fordi det hørtes mongo ut når jeg gaulet det ut. Mongo? Som i Opera mongo? At du i det hele tatt gaulet det ut, er nok til å få meg til å le. Tenk om jeg var en flue på veggen din nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 @Vaine: jo. Jeg sier ikke at damen er stygg, jeg bare sier at hun ikke nødvendigvis ser ut som hun gjør på alle bildene du har postet. I hvert fall ikke det siste bilder du postet i den trippel-bilde posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå