nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Apple har aldri kunnet å lage muser(?). Trackpads derimot. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Helt riktig! Det virker som om at den lever sitt eget liv.. Ingen lager bedre trackpads, men det er rimelig tungvint å bruke det i Illustrator Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Høres ikke ut som det burde være vanskelig å lage gode trackpads God natt småtroll. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 God natt gameln. Det skulle ikke være vanskelig å lage trackpads, men jaggu har jeg aldri hatt en pc med en god en. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Apple har aldri kunnet å lage muser(?). Trackpads derimot. En mus - musen - flere mus - alle musene. EDIT: Hm.. når jeg tenker meg om kan det faktisk være forskjell i bøyningen av gnager-musen og datamusen. Jeg er jammen ikke sikker. Endret 7. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 En møss - møssen - flere møss - alle møssa. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Apple har aldri kunnet å lage muser(?). Trackpads derimot. En mus - musen - flere mus - alle musene. EDIT: Hm.. når jeg tenker meg om kan det faktisk være forskjell i bøyningen av gnager-musen og datamusen. Jeg er jammen ikke sikker. Mulig mulig. Er jammen ikke sikker selv. Jeg har 3 datamus? Jeg har 3 datamuser? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg synes begge alternativer høres feil ut.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ingen høres helt bra ut, men datamuser høres mest riktig ut Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kanskje vi har blitt lurt hele tiden. Kanskje det ikke er datamus, men datamuse. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Damn Shampoo! Det forklarer en del ting. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal bestille Roccat Kave nå ^_^ Og det er et instruktørkurs for å lære unger i alderen 4-12 år å svømme. Har allerede jobbet som assistent i 9 uker nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg har tre datamus. Det er alle datamusene jeg har. "muser" er vel bare flertall for "muse". God mårron http://www.youtube.com/watch?v=K43oGnHtN_E&feature=player_embedded Tidenes dårligste nyhetssending? Endret 7. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er selvfølgelig "datamus´s" Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har tre datamus. Det er alle datamusene jeg har. "muser" er vel bare flertall for "muse". God mårron Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://www.youtube.com/watch?v=K43oGnHtN_E&feature=player_embedded Tidenes dårligste nyhetssending? Huff, jeg blir så flau på nyhetsankernes og reporternes vegne når jeg ser slikt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Haha ja. Ikke skøyter produsentens beste dag på jobb tør jeg tippe! Og nubbinator: jeg er dypt skuffet over den Opera-vitsen din. Det var jo ikke en gang en vits. Og Fable 3 er herlig. Jeg klarer knapt løsrive meg fra Albion Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Haha ja. Ikke skøyter produsentens beste dag på jobb tør jeg tippe! Og nubbinator: jeg er dypt skuffet over den Opera-vitsen din. Det var jo ikke en gang en vits. Og Fable 3 er herlig. Jeg klarer knapt løsrive meg fra Albion Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå