AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 For søk del Kjågen, jeg mente det ikke som noen kritikk mot noen, jeg syns bare ikke navnet klinger bra på et forum. Logoen var også stilig. Innsikt.no klinger mer som et forum, om enn litt som om det er et sted folk kommer for å lære. Og det vet jeg ikke om vi skal skryte på oss Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dere har lært mye av meg skal jeg si dere. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Riders of Reason var det vi skulle kalle den hemmelige sekten vi skulle opprette, som har base i AltF4s slott. Så vidt jeg husker. Vaine sitt forslag om forumdomene var forumofreason.something. InnSEKT.no var også et forslag. Begge de forslagene der var faktisk mine, lol. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har tolket det på det viset at det blir mer som et lite community. Et sted der vi kan møtes for å snakke om alt og ingenting, liksom Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har tolket det på det viset at det blir mer som et lite community. Et sted der vi kan møtes for å snakke om alt og ingenting, liksom Da har du tolket det riktig kompis. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det har du Skjøgen. Jeg skal lage meg tomatbønner og pølse. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Riders of Reason var det vi skulle kalle den hemmelige sekten vi skulle opprette, som har base i AltF4s slott. Så vidt jeg husker. Vaine sitt forslag om forumdomene var forumofreason.something. InnSEKT.no var også et forslag. Begge de forslagene der var faktisk mine, lol. Ja sa jeg at de ikke var det? Vi skal ha svinefilé og ris! Endret 6. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Riders of Reason var det vi skulle kalle den hemmelige sekten vi skulle opprette, som har base i AltF4s slott. Så vidt jeg husker. Vaine sitt forslag om forumdomene var forumofreason.something. InnSEKT.no var også et forslag. Begge de forslagene der var faktisk mine, lol. Ja sa jeg at de ikke var det? Vi skal ha svinefilé og ris! Envy. <_< Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi skal ha lammestek i morra Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg skal fulføre instruktørkurset mitt i morgen ^_^ Etterfulgt av en uke fylt med 50% stress og 50% avslapping. 3 dager med tentamen, fremføring, prøve etterfulgt av fire dager fri! Og jeg håper xboxen min og kinect kommer fort! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ble det noe headset på deg? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Syntes jeg leste noe om et vist produkt jeg har hatt i 2+ månder allerede Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva slags instruktørkurs Zoro? Kebab på meg i dag. "Ny" restaurant her borte, men jeg ble litt skuffet. Holder meg til den gode gamle. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Riders of Reason var det vi skulle kalle den hemmelige sekten vi skulle opprette, som har base i AltF4s slott. Så vidt jeg husker. Onwards, for death and glory my followers. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Om du gir meg kebab. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Innsikt.no? Høres ut som noe new-age opplegg Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://www.innsikt.org/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Haha. Ferdig med Darksiders! Kult spill, men litt for langt og PC-porten er oppskriften på hvordan man ikke porter spill til PC. I morgen er det Fable 3 og lystenning på grava til bestemor. Hun har endelig fått stein. Tror jeg rett og slett går og legger meg, å sitte oppe til 4 tar knekken på selv en ungfole som meg! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Darksiders falt aldri i smak hos meg. Spilte vel bare en times tid, så skal ikke dømme resten. Men starten definerte kjedelig for meg. Du begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg hater Magic Mouse!! Makan til møkk.. Funker OK, til surfing osv, men den er jo fullstendig ubrukelig i Ps, Ai og lignende Natta til deg, gamlefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå