Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen mine små engler! Hvordan går det her? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Meget godt Og med deg? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen her inne som har god kompetanse anngående hodetelefoner/headset? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er ikke noen audioekspert, men heller ikke døv. Har hatt en del opp gjennom tidene og er veldig bevist på hva jeg kjøper når det kommer til lyd. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Joda går greit nok med meg, jeg overlever. Tror jeg. Man blir ikke helt kvitt tankene selv om man prøver. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Time is of the essence. Mulig det egentlig betyr at man har dårlig tid (jeg er litt usikker), men det jeg prøver å si er det jeg sa forrige gang bare langt klarere - ta tiden til hjelp. Time is of the essence høres bare mye bedre ut. Litt som "kontinentalsokkel". Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen mine små engler! Hvordan går det her? Det blir ikke morgen selv om det er nå du eventuelt stod opp, har ikke vi gått over dette før? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg var nødt til å legge meg i natt, så fikk ikke med meg bekreftelsen på den store nyheten. Gratulerer Kjågen!!!! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen mine små engler! Hvordan går det her? Det blir ikke morgen selv om det er nå du eventuelt stod opp, har ikke vi gått over dette før? Jo. Du har feil. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er ikke noen audioekspert, men heller ikke døv. Har hatt en del opp gjennom tidene og er veldig bevist på hva jeg kjøper når det kommer til lyd. Hvilket av disse headsettene vil fungere best til gaming. Hva vil høres best ut? ^_^ http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=4222 Helst ikke så mye over 1000 lappen. Er de Roccat'ene gode? (på toppen) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jo selvfølgelig er det det som er morgen, så du ikke sitatet jeg hadde for en stund tilbake. "Rider of Reason doesn't wear a watch, he decides what time it is. ^_^ Time is of the essence. Mulig det egentlig betyr at man har dårlig tid (jeg er litt usikker), men det jeg prøver å si er det jeg sa forrige gang bare langt klarere - ta tiden til hjelp. Time is of the essence høres bare mye bedre ut. Litt som "kontinentalsokkel". Hehe, skjønner hva du mener, men time is of the essence betyr nok at du har knapt om tid. ^_^ Takker for det gode rådet. *huggles* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Roccat'ene er slettes ikke et dårlig valg. De har den største Responsbåndbredden når det kommer til micen (ut av de jeg har sjekket). Ikke at det er det viktigste, men det er en god ting. Enkelte synes det kanskje er litt lite bass i de, men det er en subjektiv preferanse. Ellers er både Logitech G35'ene og Corsair Series HS1'ene gode alternativer. Er absolutt flere gode headset til en mindre penge der, men om du har penger nok til å legge ut for noen litt dyrere så ser jeg ikke noen grunn til å ikke gjøre det Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Grattis, Kjågen! Sånn går det når ein går tom for whiskey! Eller som det kjente ordtaket seier: som man roter i skogen blir man far! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så, når er egentlig Opera mongo? Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Takk for grautulasjoner, men nå er hu ikke like sikker lenger.. Hun har tatt to tester, en positiv, og en negativ, men hun har ikke hatt "uka" si på aldri så lenge. 7 uker uten, tror jeg hun sa. Skal til legen om noen dager da, for å sjekke. Angående nytt forum: This And this I fix? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke fordi jeg ønsker å være steinen i skoen her, men må forumet høres ut som om det er for en halv-Harry filosof-motorsykkelklubb? Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Absolutt ikke, men det var noen som foreslo det i går kveld(?), og da gikk jeg bare for det Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) innsikt.no Edit: Opera er mongo når det kommer til utvikling av websider. Endret 6. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Riders of Reason var det vi skulle kalle den hemmelige sekten vi skulle opprette, som har base i AltF4s slott. Så vidt jeg husker. Vaine sitt forslag om forumdomene var forumofreason.something. InnSEKT.no var også et forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå