Lakus Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 JEG SKAL BLI PAPPA!!!! B) :o Gratulerer så det spruter etter Forøvrig er Lars et kanonbra navn. Tidløst, men samtidig et tradisjonelt skandinavisk navn. Evt Larsine. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Lars har min stemme. EDIT: Og gratulerer! Endret 6. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Eller Kjågiboy jr. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hawk-On er min personlige favoritt. Utradisjonelt, men med et hint av skandinavisk rojalitet. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen folkens! Takk for gode ønsker, og helt superbe navneforslag! B) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gratulerer Kjågen! Jeg har hørt at Erik er et bra navn på en gutt. +1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Eller gjør som fyren på /b og be om navn - for så å faktisk døpe han Courage Wolf Harper. Endret 6. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gratulerer Kjågen! Jeg har hørt at Erik er et bra navn på en gutt. +1 +1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Skal du bli pappa fo'real Kjågen? :o Gratulerer så mye! Edit: Oi, her er det noen som har like crazy slektstre som Nubbiz! Fra DB: "Da Christoffer (8) ble mishandlet til døde, mistet Ragnhild ikke bare barnebarnet, men også sin datter." Edit2: Oh the irony, her har man en kristen kar som virkelig har skjønt det: "- Det skremmer meg litt, sier Sivertsen, som selv sier han ikke tror på Julenissen, selv om han antagelig er den personen i landet som kjenner Julenissen aller best. - Det er skummelt å vite at mennesker kan bytte ut annen religiøs tro med å tro på en skikkelse som tross alt ikke eksisterer i det hele tatt, sier han. " Sånne utsagn trodde jeg bare fantes i South Park Endret 6. november 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Edit: Oi, her er det noen som har like crazy slektstre som Nubbiz! Fra DB: "Da Christoffer (8) ble mishandlet til døde, mistet Ragnhild ikke bare barnebarnet, men også sin datter." Det der er jo ingenting. Men serr. It makes no sense. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Telenor har ødelagt nettet mitt, og sender ikke repratør før tirsdag I WILL BE BACK! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Edit: Oi, her er det noen som har like crazy slektstre som Nubbiz! Fra DB: "Da Christoffer (8) ble mishandlet til døde, mistet Ragnhild ikke bare barnebarnet, men også sin datter." Det der er jo ingenting. Men serr. It makes no sense. Jo faktisk. Ragnhild ville ikke ha noe mer med datteren å gjøre, og dermed mister hun datteren sin samtidig som hun mister barnebarnet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du har jukset og lest artikkelen du. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lenge siden Men jeg skjønte uansett setningen bare jeg fikk tenkt meg om to ganger, koblet ikke det med saken før etterpå. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sjheptisk. Hvor er Opera mongo ? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg gjentar. Hvor er Opera mongo? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke vet jeg, men dette var første treff da jeg googlet etter det.. http://www.youtube.com/watch?v=yZNgqVInQGw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå