Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Det minner kanskje litt vel mye om skjøge? Takk for det, Doderlein Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 What, what, hva er det jeg leser? Skal du bli far Kjågen? Gratulerer så mye! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne. *stooooor klem* Og jeg blir selvfølgelig gudfar ikke sant? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 WOOHOOOO! JEG BLIR BESTEFAR! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå har ikke jeg så veldig mye greie på hvordan damene fungere sånn sett.. Men det ser sånn ut :wacko: Hvem egner seg bedre til gudfar en selveste GUD? WOOHOOOO! JEG BLIR BESTEFAR! Så du innrømmer tidsmaskinen?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hahaha, jeg lo. Nei det er vel ingen som passer bedre enn meg. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) "BARE" en 120+- mil det? Edit: 130 ifølge Google.. Nå tar jeg kveld, natta folkens Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Alt er relativt, så jeg innrømmer intet! God kveld Skjøgen! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå er du bare usaklig... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nubbiz kan da ikke være usaklig. Han er jo saken selv. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Gud har talt! Synd det Skjøgen. Ridderen min Min nye webside begynner å ta form etter utallige forsøk på ulike design. Endret 6. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 JEG SKAL BLI PAPPA!!!! B) :o Gratulerer så mye Kjågiboy! og god morgen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gratulerer Kjågen! Jeg har hørt at Erik er et bra navn på en gutt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 evt. Chris, og gratulerer så meget med avkommet, Kjågen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå