AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei, på tide å krype til køys! God natt folkens! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Når jeg ser hvordan du har blitt kan nubbiz få "æren". Jeg skal selvfølgelig så deg bi når folk kommenterer ditt flotte utseende! Det vil jo si at vi holdt på samtidig med mammaF4/mammabiz. Kanskje derfor hun var så trang den første gangen. Og om domenet blir forumofreason så er jo RoR gud, eller Allah som jeg foretrekker. God Natt pappaF4. Endret 6. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Natta ja pappzi Rider er som en gud, uansett om vi oppkaller et forum etter han eller ikke *smiske smiske* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ta så ro deg ned nå. Ikke glem at jeg er 50% faren din. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Derfor jeg mixa inn en "z" der da vettu Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du er så utspekulert. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er mellomnavnet mitt, faktisk Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kjågen Utspekulert Altbiz. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da legger denne karen seg. God natt! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Det jeg frykter mest, er at "(den megakjekke) moderator PappaF4" retter meg mer enn "mamma" Endret 6. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 God natt mr. Myx! Kjågen, du får melde deg inn i modgruppen på det nye forumet. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tidenes beste mod, papzy boy Venter fortsatt på "I am your father" video, eller what ever av dartygutten..... Natta ja, Cloude Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Neh, du får denne. http://www.youtube.com/watch?v=uE-1RPDqJAY Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Altså..... Rider of Reason ER GUD!!!! Shhhhhh! Ikke si det så høyt, folk kunne komme til å behandle meg annerledes. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) @nubbixzybassen NOT HAPPY!! Altså..... Rider of Reason ER GUD!!!! Shhhhhh! Ikke si det så høyt, folk kunne komme til å behandle meg annerledes. Du ER annerledes Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ahhhhhhhh Håper du mente det positivt nå da. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Selvsagt! Hva tar du meg for?! En ravende, tullete, fantasifull troller? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei selvsagt ikke, du er mitt lille lam du. Dere får meg til å føle meg elsket. ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Lam? Altså jeg er ikke mer enn en jule/påske -middag for deg?! Når jeg sier det sånn, så er jeg ganske "tasty" da Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nei jeg kunne aldri finne på å spise deg, selv om du er til å spise opp da. Du er søt og myk som et lam mitt barn. *koser på Kjågen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå