Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Håhå, det der hørtes ut som noe jeg kunne finne på å gjøre på en dag jeg føler meg veldig modig. Passer meg perfekt, må nesten prøve det nå. ^_^ Edit: Da sier vi at du besøker "slekta" (meaning me) i Tromsø. Hadde du sagt nei til disse skjønnhetene?! Tja har de en god personlighet hadde jeg absolutt ikke sagt nei takk. Endret 6. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kom på det helt selv *Kry* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvis RoR sa han ville ha happy shag, ville jeg vurdert om han kanskje var hypnotisert elns. Det høres ikke ut som den RoR jeg kjenner nemlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hadde du sagt nei til disse skjønnhetene?! Ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kjågen, du skjønte vel at jeg tullet med den comfort shagen. Kunne ikke finne på noe slikt, jeg er gentleman, ridder og poet jeg. ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg trenger bare comfort sex. Par sider tilbake. Men gutten har jo kjærlighetssorg stakkar Jada, jeg tok den, Ridder Potet ja? Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Ja må jo få unne meg litt comfort sex når jeg har kjærlighetssorg vel. Nei Kjågen, ikke potet, poet, POET! Det er en sånn rar type menneske vi har her i nord som har en tendens til å strø om seg med dikt og kjærlige tekster til skjønne prinsesser. Edit: Lurer på hvilket sorgstadium jeg er i nå? :S Endret 6. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja. Nå kunne jeg vært frekk og sagt at de nok hadde sagt nei til deg også, men det skal jeg ikke for slik er jeg ikke! B) Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå er du i recovery stadiet, Rider Potet ja, det var det jeg sa.. Jeg.. Er en potetsekk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja. Nå kunne jeg vært frekk og sagt at de nok hadde sagt nei til deg også, men det skal jeg ikke for slik er jeg ikke! B) And not a single fuck was given that day. Jeg har ingenting imot guttejenter, men damer med muskler som røyker sigarer blir litt vel mye. De får lov å ikke like meg heller. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hadde du sagt nei til disse skjønnhetene?! Ja. Second that. Edit: Lo så nugattien festet seg i taket når jeg leste den siste kommentaren din! Endret 6. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Føler meg nesten litt stalker som har fulgt nøye med på de siste 20 sidene uten å si et ord. Det kommer forøvrig til å fortsette; natta. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 skjer med å være sur da kisen? Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Føler meg nesten litt stalker som har fulgt nøye med på de siste 20 sidene uten å si et ord. Det kommer forøvrig til å fortsette; natta. Men du er velkommen enten du poster eller ikke. Værre er det med de to "gjestene" vi har her inne....... Natta Auto msg to guests, I know where you live, and I´m on my way to kick your ASS!!! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vurderer å logge ut å dra løken til Kjågens kommentarer som en gjest. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du er for lat til det! For det sier MammaF4! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kanskje hun vil hjelpe meg da. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Spør AltF4 om hun er ledig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå