AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå var jo jeg en smule fraværende fra forumet i en periode og fikk ikke med meg alle nyhetene, men hvordan gikk det mellom deg og Lemon, AltF4? Det ble med det ene treffet. Men hun var hyggelig hun! Hva skjer med FamilienF4? Jeg er sulten og trøtt, jeg klarer ikke holde følge. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 pepperkaker, A View From The End of The World, pepsi max og ishockey er ikke feil en sen fredagskveld man fortsatt er fyllesyk etter forrige natts eskapader! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) AltF4 = PappaF4 MammaF4 = nubbiz´ trophy shag HalvsøsterF4 = Hittil ukjent for meg KjågenF4 = Avkom av PappaF4 og MammaF4 (eller nubbiz?) Tror jeg.... @Cloude HAHAHHA!!HAJJjAHA!!! :D Edit: i rødt Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hva skjer med FamilienF4? Jeg er sulten og trøtt, jeg klarer ikke holde følge. Det som skjer er at du er så awesome at du lager en familie uten å vite det. ^_^ Edit: Kan noen tipse meg om en god plass å treffe jenter (og nei fulle barvandrere teller ikke)? Jeg er i flørtehumør. Edit2: Jeg vet dette kanskje er feil sted å spørre da. Endret 6. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så lenge det er rom i dusjen til nubbinator er jeg med jeg! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Han er nok fullstendig klar over det.. Det er bare det at han har fortrengt det.. I motsetning til nubbiz, som fortsatt skryter av det Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jasså? Først er vi en hemmelig sekt og nå er vi blitt familie? Så hvis jeg forstår det riktig er vi nå en hemmelig familiesekt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 FamilieINsekt for å være presis. Jeg er den kule onkelen. ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Vi er en sekt bygd opp av innavl Dere sier jo gang på gang, at vi er som en familie så Endret 6. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Edit: Kan noen tipse meg om en god plass å treffe jenter (og nei fulle barvandrere teller ikke)? Jeg er i flørtehumør. Edit2: Jeg vet dette kanskje er feil sted å spørre da. Om det er noen kvinnelige ishockeylag i tromsø så bruker det å kry av single chicks på treningene deres B) Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 De bjeffer kanskje på feil tre? Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva skjer med FamilienF4? Jeg er sulten og trøtt, jeg klarer ikke holde følge. Det som skjer er at du er så awesome at du lager en familie uten å vite det. ^_^ Edit: Kan noen tipse meg om en god plass å treffe jenter (og nei fulle barvandrere teller ikke)? Jeg er i flørtehumør. Edit2: Jeg vet dette kanskje er feil sted å spørre da. Næmmen, casanovaen har blitt blid igjen. Ikke dårlig! Jeg har hørt at man lettere møter jenter om man melder seg opp til et kurs man er interessert i, men jeg har vel ikke akkurat så mye peiling utover det. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 trenger vel ikke være rett type tre om han kun er ute etter å flørte! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er flust av jenter i dusjen min. Og jeg gjorde meg nettopp ferdig med en av de. Nemlig MammaF4. Og han her er rimelig awesome. Spesielt munnspill-soloen mot slutten. http://www.youtube.com/watch?v=N_w51h4yPsk Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hmmm, jeg vet ikke helt, kanskje er det tanken på en jente som kan bashe meg med en ishockeykølle som skremmer meg. Det må jo være en grunn til at de er single. Ok, da avtaler vi familietreff hos meg. ^_^ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 i Norge er ishockeyreglene for menn slik at de ikke får sloss, og når kvinner ikke får sloss selv i hockeyens høyborg, Canada, så tror jeg du er rimelig trygg her i Norge Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 De bjeffer kanskje på feil tre? trenger vel ikke være rett type tre om han kun er ute etter å flørte! Helt enig! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hadde du sagt nei til disse skjønnhetene?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Næmmen, casanovaen har blitt blid igjen. Ikke dårlig! Jeg har hørt at man lettere møter jenter om man melder seg opp til et kurs man er interessert i, men jeg har vel ikke akkurat så mye peiling utover det. Casanovaen faktisk. Ja jeg prøver å være blid i alle fall. Jeg er fremdeles litt nedfor selvfølgelig. Men jeg prøver å komme meg vidre, jeg beholder henne fremdeles som venn (skal se om jeg forhåpentligvis klarer det), og det er heller ikke slik at jeg har gitt helt opp. Jeg beholder ca 10% håp om at det kan bli noe, og det kommer til å vedvare helt til enten jeg finner noen andre eller hun gjør det. Eller vi finner hverandre selvsagt. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har faktisk slekt i Tromsø Knøttlite sjekketriks jeg har testa ut.. This is for you RoR: Gikk inn på en blomsterbutikk på et kjøpesenter, og sa at jeg ville kjøpe ei enkel rose til ei veldig søt jente. Hun plukka ut ei fin rose, slo den inn i kassa, og ga den til meg. Jeg dro kortet mitt og sa takk. Deretter sa jeg værsågo´ mens jeg gidde rosa til jenta bak disken (som jeg nettopp kjøpte den av) Jeg tror hun ble litt mo i knærne, men jeg gjorde ikke noe mer ut av det. Det var mest bare for å prøve det ut Litt moro, men kanskje litt cheesy? De bjeffer kanskje på feil tre? trenger vel ikke være rett type tre om han kun er ute etter å flørte! Helt enig! Men tidligere har han jo sagt at han ville ha seg en happy shag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå