Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmmm, så, ingen av dere som har en søt søster eller? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takker for svar. Litt interessant det der med munnsår forresten, for jeg har selv et slikt på underleppa nå. Svir som faen, trikset er å aldri tunge det, da det får det til å bli større og enda vondere. Hvorfor slike sår er så vonde er et mysterium i seg selv. Du sa det jo tidligere, derfor jeg skrev det jeg skrev Trikset er å aldri gjøre noe med det i det hele tatt, spis for all del ikke brunost med jordbærsyltetøy på når du har munnsår. Virkelig? Mente du meg, eller har jeg hukommelse lik en gullfisk? Oh. Til mitt forsvar ligner nicket deres jo! ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmmm, så, ingen av dere som har en søt søster eller? Jeg har tre... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ahh, kan jeg "låne" en? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Dibs on de to andre! Oh wait, hu ene fikk jo et barn for en liten stund siden. Endret 5. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) En? Når ble søster, hannkjønn? De er nok kapret alle sammen.. Du har jo alltids meg da.. Ikke helt på samme måten kanskje? Jepp, de har nok barn alle tre nå, mulig jeg har noen søskenbarn jeg kan kaste ut til løveflokken (les: dere) Endret 5. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En søster/En jente er da slettes ikke en så uvanlig skrivemåte. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) En? Når ble søster, hannkjønn? De er nok kapret alle sammen.. Du har jo alltids meg da.. Ikke helt på samme måten kanskje? Awww, du skuffer Kjågen, du skuffer. Men ja, jeg har jo alltids deg. Ahhhhhh, jeg er så "love sick" nå. Edit: Å bruke en også på hunnkjønnsord er en veldig vanlig "feil" i dialektene rundt der jeg er fra. Endret 5. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Da venter jeg på søskenbarn jeg. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En søster/En jente er da slettes ikke en så uvanlig skrivemåte. Når du sier det sånn, så høres det ikke så dumt ut... Det var bare at innlegget til RoR som hørtes litt rart ut. "Kan jeg låne en" Til de to andre kjøterene, jeg skal se hva jeg får til, men jeg kan ikke garantere damer uten heftig skjeggvekst/bart ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Om ikke annet har jeg da en pose eller to. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Til de to andre kjøterene, jeg skal se hva jeg får til, men jeg kan ikke garantere damer uten heftig skjeggvekst/bart ^_^ AltF4 trenger sikkert sånt. Jeg trenger bare comfort sex. Neida, føler meg bare veldig, ja et eller annet akkurat nå. : :wacko: Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg har mer enn nok med mora til Kjågen. Endret 5. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Smokey and the bandit på tv, og noe med høy prosent i glasset funker @noobie Pass deg nå gutt, PappaF4 kommer og banker deg om du ikke ligger unna MammaF4! Endret 5. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Til de to andre kjøterene, jeg skal se hva jeg får til, men jeg kan ikke garantere damer uten heftig skjeggvekst/bart ^_^ AltF4 trenger sikkert sånt. Jeg trenger bare comfort sex. Neida, føler meg bare veldig, ja et eller annet akkurat nå. : :wacko: Jeg er i grunnen mer hypp på en hånd å holde i! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nå var jo jeg en smule fraværende fra forumet i en periode og fikk ikke med meg alle nyhetene, men hvordan gikk det mellom deg og Lemon, AltF4? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Smokey and the bandit på tv, og noe med høy prosent i glasset funker @noobie Pass deg nå gutt, PappaF4 kommer og banker deg om du ikke ligger unna MammaF4! Men PappaF4 er mer opptatt av dattera si enn kona, så da får jeg MammaF4 for meg selv. Og hvem vet. Kanskje PappaF4 er inn i Cuckolding. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 PappaF4 har noe på gang med halvsøsterF4? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hysj. Ikke så høyt. Men det stemmer ja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er det jeg leser?!? :wacko: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå