Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se første episode av The Walking Dead. Jeg er positiv når det kommer til den serien.

Lær deg noe nytt? Programmere f.eks. Lær deg photoshop? Lag en herlig middag.

@Kjågen:

Når jeg tenker over det så hadde det vært litt interessant med en betalingsmodell. Et lite V.I.P forum.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde (skal prøve en gang til), men klarer ikke sette meg ned med noe, jeg er så lei av alt. Så sliten og trøtt av all motgang, som jeg skrev i statusen min.

Det er et sitat fra Sokrates som passer meg veldig godt akkurat nå. Jeg skulle ønske det var mulig så jeg kunne lettet noe av byrden.

"If all misfortunes were laid in one common heap whence everyone must take an equal portion, most people would be contented to take their own and depart. "

Lenke til kommentar

Jeg prøvde (skal prøve en gang til), men klarer ikke sette meg ned med noe, jeg er så lei av alt. Så sliten og trøtt av all motgang, som jeg skrev i statusen min.

Det er et sitat fra Sokrates som passer meg veldig godt akkurat nå. Jeg skulle ønske det var mulig så jeg kunne lettet noe av byrden.

"If all misfortunes were laid in one common heap whence everyone must take an equal portion, most people would be contented to take their own and depart. "

I alle fall slutte å "emoe". Finn på ett eller annet, og unngå å tenke på at du har det fælt/kjedelig/sliten/trøtt.

Stikk til en venn, les en bok, skriv noe, lag deg mat, lag deg kake, skru på musikk du vanligvis ikke hører på, ommøbler et eller annet (forskere mener faktisk at det er "sunt" å ommøblere en gang i blant :huh:), sett deg ned med et kosespill (Proffesor Layton, Picross, Braid, eller noe lignende), ta deg en joggetur, stikk på kino, lei en film, browse http://cuteoverload.com/ til du får søtsjokk, se på http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE og vit at det finnes ting den mest harbarka boleren i verden kan bli sentimental av, ring en gammel venn, stikk innom www.weffriddles.com.

Ikke gjør det så vanskelig. Det finnes tusenvis av ting å gjøre

Endret av Error
Lenke til kommentar

I alle fall slutte å "emoe". Finn på ett eller annet, og unngå å tenke på at du har det fælt/kjedelig/sliten/trøtt.

Stikk til en venn, les en bok, skriv noe, lag deg mat, lag deg kake, skru på musikk du vanligvis ikke hører på, ommøbler et eller annet (forskere mener faktisk at det er "sunt" å ommøblere en gang i blant :huh:), sett deg ned med et kosespill (Proffesor Layton, Picross, Braid, eller noe lignende), ta deg en joggetur, stikk på kino, lei en film.

^_^

Lenke til kommentar

Stikk til en venn, les en bok, skriv noe, lag deg mat, lag deg kake, skru på musikk du vanligvis ikke hører på, ommøbler et eller annet (forskere mener faktisk at det er "sunt" å ommøblere en gang i blant :huh:), sett deg ned med et kosespill (Proffesor Layton, Picross, Braid, eller noe lignende), ta deg en joggetur, stikk på kino, lei en film, browse http://cuteoverload.com/ til du får søtsjokk, se på http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE og vit at det finnes ting den mest harbarka boleren i verden kan bli sentimental av, ring en gammel venn, stikk innom www.weffriddles.com.

Ikke gjør det så vanskelig. Det finnes tusenvis av ting å gjøre

"emoe" Hrmph!!! :angry:

De meste av de tingene har jeg ikke orket å gjøre på lenge, og hvertfall ikke nå. Ikke har jeg noen gode venner i nærheten jeg kan besøke heller. Og den videoen og nettsiden fikk meg bare til å føle meg verre. Musikken jeg hører på hjelper heller ikke akkurat. Så tror jeg bare skal sove eller noe, kanskje er det noe interessant på tv.

Lenke til kommentar

De meste av de tingene har jeg ikke orket å gjøre på lenge, og hvertfall ikke nå. Ikke har jeg noen gode venner i nærheten jeg kan besøke heller. Og den videoen og nettsiden fikk meg bare til å føle meg verre. Musikken jeg hører på hjelper heller ikke akkurat. Så tror jeg bare skal sove eller noe, kanskje er det noe interessant på tv.

Du emoer definitivt

Lenke til kommentar

Alle reagerer på ulik måte. Fra hva jeg synes, så er det å være emo noe helt annet enn å være nedfor eller deppa og kanskje ulykkelig, noe jeg kan forestille meg at RoR er nå. Fra sånn som jeg ser det iallefall, så er han ikke emo, ihvertfall ikke om du mener den typiske emostilen eller wtf en skal kalle det. Emosjonell, kanskje, men om du mener sånn emo som i den "stilen" emo, så er jeg ikke enig at RoR er det. Fra hva jeg kan gjette. Det kommer egentlig ann på hva du legger i emo, for det første jeg tenker på da er dette.

Lenke til kommentar

Er det ikke det emoer gjør? Å emoe? Samme kan det være egentlig. RoR hverken er en emo eller emoer. Han har det jævlig og finner ikke glede i noe. La han nå få bearbeide dette på sin måte. At dere sitter og sier at han skal slutte å emoe, en dag etter bruddet, er litt unødvendig.

Søker man på "å emoe" på Kvasir kommer siden til denne karen opp... :huh:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Men herregud da. Jeg skrev et innlegg hvor jeg listet opp en hel rekke ting som man kunne finne på, og nevnte i samme slengen at du "emoer" (satte det til og med i hermetegn), noe du definitivt gjør. Det jeg mente med det var at du var litt deppa, og at det ikke var vits i å være det.

Det er selvfølgelig ikke alltid like lett å snu på flisa når man er litt nedfor, men det er i alle fall verdt å prøve, for det er måten man kommer seg over det på. Når du spør om tips og andre personer med gode intensjoner og det jeg ut i fra mine egne og erfaringer og observasjoner vet at er gode tips, så synes jeg det blir litt urettferdig at du blir sur på meg.

Men, jeg er så storhjertet og ydmyk at jeg skjønner at du misforsto mine gode intensjoner. :p Jeg skrev det kanskje ikke tydelig nok, og burde muligens slengt på en smiley.

Så da gjør jeg det nå! Du vet jo at jeg er din fan din sopp B)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...