Bruker-163290 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jada, jeg er langt på vei enig. Jeg er egentlig en beerman, hvis det er lov å si. GT er en finfin start på festen, men ta på hjelm for et par sånne for mye og hodepinen dagen etter er nesten hvitvin-aktig. Ellers kan jeg anbefale dypfryste Mintushots. Har også en funfact, rødvin og coca cola. Det er en drink. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ugh der forsov jeg meg og misset enda en gruppetime. Grenseløst irriterende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kunne jeg låne litt av søvnen din Gormers? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det kan du godt da det gir meg lite selv. Dvs jo mer jeg sover jo mer slapp og søvnig blir jeg utover hele dagen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmm, helt forskjellig fra meg, men det er fremdeles bedre enn ingen søvn som er det jeg har fått i natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det kan vi gjøre noe med! ^_^ Har allerere skrevet en søknad, må bare skrive ned en anmeldelse. Hvorfor ikke? Hvilken av stillingene søker du på? "Action-potet" Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vurderer å søke på den selv. Og jeg er gira på vårt eget forum. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Spillanmelder? Hmm... Tja, nå er ikke norsk mitt beste fag da. Men hadde nok vært ganske stas å tjene penger på å skrive anmeldelser om spill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hadde litt vondt under overleppa i stad, tok en tur innom toalettet på skolen for å se hva det var, så ut som en kvise, men ettersom jeg har lest litt er det tydligvis noe som heter: Canker sore. Ikke peiling på hva det betyr, har hatt en slik en gang før. Forgje gang jeg hadde dette skulle jeg skylle munnen min med noe alkoholbasert veske, hvis jeg ikke tar feil så var det en ganske høy prosent. Before post edit: Så nå at i mitt tilfelle vil dette bety at kroppen min er utsatt for et virus det ikke kjenner igjen. Og jeg skal ikke drikke alkohol baserte vesker, bare skylle munnen i dem. Jeg tror det heter herpes. Ganske stor sjanse for at du får det når du drikker fra en flaske en annen person har drukket av. Du kan dø. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmmmm, skal jeg sende inn en søknad der jeg også kanskje. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi alle skal da dø engang... Vi bare vet ikke når! Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og jeg skjønner ikke alt oppstyret rundt forum og penger og styr. http://sexyaltf4.norwegianforum.net/forum.htm Tok meg i underkant av 5 min Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som røsket med seg et Logitech G35 headset på Komplett.no til 499? Var på 57% tilbud fra idag tidlig til 13.30 (Eller lagret er tomt). Synes et er en god pris for et slikt god omtalt headset Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kjøpte et Steelseries Siberia V2 headset her om dagen (sånn fancy med "VIRTUELL 7.1"-greie) - jeg er sikker på at gamer.no tok seg bryet med å anmelde det, men jeg finner ikke igjen artikkelen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi alle skal da dø engang... Vi bare vet ikke når! Og det finnes langt verre ting enn å dø. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og jeg skjønner ikke alt oppstyret rundt forum og penger og styr. http://sexyaltf4.norwegianforum.net/forum.htm Tok meg i underkant av 5 min Vi har vært innom gratisløsninger. Poenget er at et eget domene er win. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg skal også søke action potet Endret 5. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå