Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Leser du ikke bibelen da gutt? Nei, jeg gjør nok ikke det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 "Remember, remember the 5th of November. The gunpowder, treason, and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot." Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Herlig film indeed. Skulle sette meg ned med The Walking Dead, men ble oppslukt med tegnebrettet istedet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Da legger jeg meg. God natt folkens! Ta godt vare på deg selv nå RoR. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 God natt! Men jeg er ikke verdt å ta vare på. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skjerp deg mann. Du er symbolet på verdi, ikke bare for meg men for flerfoldige her. En lever ikke bare i medvind. Og når vinden snur så skal vite hvor du har oss! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hehe, takk for at du sier det nubbiz. Godt å ha dere, jeg trenger det nok nå. Er så langt nede som jeg aldri har vært før. Denne ridderen har mistet viljen til å kjempe. Begynner å lure på om hun ikke hadde rett i si at "love is evil". Endret 5. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hvis vi starter et nytt forum vil jeg bidra med bondekultur, Kragerøavdeling og god stemning. Also, hvis vi har en nettside/blogg som står til (gogo mekke noe i iWeb?) bør den være åpen for innsendinger av alle. For- og av samfunnet. Endret 5. november 2010 av Laland Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vil søke http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10034414 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For VG er jo et skikkelig reputable establishment når det kommer til spillanmeldelser... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det kan vi gjøre noe med! ^_^ Har allerere skrevet en søknad, må bare skrive ned en anmeldelse. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) For VG er jo et skikkelig reputable establishment når det kommer til spillanmeldelser... Som vår venn Laland sier, skal vi gjøre noe med det. Og det kan være greit med penger ^_^ Endret 5. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Uansett er det jo kult å jobbe der. Har selv sansen for Rune Fjeld Olsen, fått en del hjelp og svar fra han på mail oppigjennom. En hyggelig fyr er han også, hilste på meg på Gullstikka og greier. Fikk rent panikk når jeg fant ut at jeg skulle sitte sammen med ham og Snorre Bryne fra Dagbladet - som er like hyggelig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er jo litt moro da Altf4! Jeg også liker Rune han virker som en hyggelig fyr! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det kan vi gjøre noe med! ^_^ Har allerere skrevet en søknad, må bare skrive ned en anmeldelse. Hvorfor ikke? Hvilken av stillingene søker du på? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hadde litt vondt under overleppa i stad, tok en tur innom toalettet på skolen for å se hva det var, så ut som en kvise, men ettersom jeg har lest litt er det tydligvis noe som heter: Canker sore. Ikke peiling på hva det betyr, har hatt en slik en gang før. Forgje gang jeg hadde dette skulle jeg skylle munnen min med noe alkoholbasert veske, hvis jeg ikke tar feil så var det en ganske høy prosent. Before post edit: Så nå at i mitt tilfelle vil dette bety at kroppen min er utsatt for et virus det ikke kjenner igjen. Og jeg skal ikke drikke alkohol baserte vesker, bare skylle munnen i dem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det morsomste med å drikke alkohyler er jo å gurgle de inni munnen og spytte de ut uansett Det smaker jo IKKE godt! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tja, finnes noen som er gode. Prøvde en her på 80-90% den svidde i kjeften så det holdt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det morsomste med å drikke alkohyler er jo å gurgle de inni munnen og spytte de ut uansett Det smaker jo IKKE godt! Lies! Gin and tonic for eksempel... Tasty! Det mest fantastiske er at du blander to ting som kvar for seg smaker jævlig (spesielt tonic water) og så har du plutselig noko som smaker fantastisk! Og at det i tillegg lukter einebær (brake!) gjer det enda betre. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 GT er ikke en god drink i det heletatt! Den smaker såpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå