Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jaaaaaa Hva skal vi finne på nå da? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ok, nå er det over. Med henne? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg vet ikke hva resten av dere bør foreta dere, men jeg skal straks finne veien til senga. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Virker slik. Sender deg en PM Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Oh shit, trodde du mente poste-orgien her jeg.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 I WAS FROZEN TODAY!!! Og god natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har funnet ut at i filmen Vampire Hunter D: Bloodlust, så er både Matt McKenzie og John Rafter Lee å finne blant stemmeskuespillerene. HVA!?!?!? SLUTT? RoR.... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ohhh RoR! Ikke Kult! Ikke Kult! Om du trenger en skulder så sitter jeg her i Hemsedal og har to til overs så er bare å komme! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Kan virke sånn ja. I am broken today. Edit: Kunne nok trenge det Nøtte, men blir litt langt unna. Endret 5. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For en kjip slutt på en dag som har vært fylt med mye moro. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er det distansen som tar livet av forholdet eller? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja, det gikk fra å være den morsomste dagen denne uka, til å bli den verste på flere år. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Finnes det noe vi kan gjøre for å få dagen til å bli en normal dag i uka bare?? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Takk for tilbudet, men det tviler jeg veldig sterkt på. Edit: Det eneste måtte være å fjærne alle følelsene mine på en måte. Endret 5. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Løsningen er nok å komme over dagen istedet for å endre den. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og med det svelger jeg en kamel og hopper til sengs. God natt jenter Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Og med det svelger jeg en kamel og hopper til sengs. God natt jenter Svelger en kamel faktisk, den var ny for meg. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Leser du ikke bibelen da gutt? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Yes, da er jeg ferdig med å se en av favorittfilmene mine med noen venner, og skal til å begynne på vafler. God 5. november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå