Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@AltF4 Høres igrunn ut som meg selv. Har forandret meg drastisk det siste året.

Og hvor bringer musikksmaken deg nå?

Fortsatt forankret i rocken, men den begynner å bli mer og mer lettbent. Er mer eller mindre helt ferdig med black metal som sjanger, selv om jeg hører på noen av de som virkelig er gode enda. Og holder meg oppdatert på de få - 3 bandene (Dimmu Borgir, Enslaved og Satyricon) - jeg synes er verdt oppmerksomhet. Har lenge funnet gleden i all mulig annen musikk så lenge den gir meg noe, men nå er jeg der hvor det liksom føles ekstra godt med alt som er deilig.

@Vaine: Jeg tenkte mer på innholdet i hva du sier og litt hvordan du sier det.

Misantropien var noe som virkelig fanget meg som 16-17-åring, og når jeg ser tilbake på det slår det meg som en ufattelig lite produktiv måte å angripe livet på, samt at det mest av alt høres ut som en sutreunge og elitist-mentalitet ovenfor enkelte mennesker som er råtne egg i en kurv så full at man har lett for å glemme alle eggene av gull - som det gjerne er langt fler av, men VG og Dagbladet skriver bare ikke om dem.

Lenke til kommentar

Du er en sann helt gamlefar.

I stride on for the benefit of all that is Innlegg.no and Siste Ordet 1.

@Vaine: Angripe livet bør du gjøre fra du står opp til du går og legger deg.

God natt folkens! Dette har vært en knakende fin kveld.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

God natt Altiboy. Ditto.

Vurderer å sette meg ned å se the Walking Dead.

Anbefales. Nå har ikke jeg sett så mange 'zombie flicks', men The Walking Dead likte jeg veldig godt. Det virker som om produsentene har gjort en mer seriøs vri på det hele, i forhold til eldre zombie filmer som... ja, som sagt jeg har ikke sett så mange av dem.

edit; God Natt AltF4. :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

ok jeg skal begynne å se House det ser ganske så fett ut!

Nok en serie jeg kan anbefale på det varmeste. Det er særdeles underholdende å se en ny variant av de ellers traurige sykehusdramaene, der menneskene for en gangs skyld ikke er i senter av handlingen.

House er en misantropisk, dog genial lege som kurerer sykdommer, ikke pasienter, i beste Sherlock Holmes stil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...