Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er ikke helt sikker på hva du legger i det der Nøtte, men om du mente at Nøtta di skal holdes full, så får du selv stå for drikkesakene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 @AltF4 Høres igrunn ut som meg selv. Har forandret meg drastisk det siste året. Og hvor bringer musikksmaken deg nå? Fortsatt forankret i rocken, men den begynner å bli mer og mer lettbent. Er mer eller mindre helt ferdig med black metal som sjanger, selv om jeg hører på noen av de som virkelig er gode enda. Og holder meg oppdatert på de få - 3 bandene (Dimmu Borgir, Enslaved og Satyricon) - jeg synes er verdt oppmerksomhet. Har lenge funnet gleden i all mulig annen musikk så lenge den gir meg noe, men nå er jeg der hvor det liksom føles ekstra godt med alt som er deilig. @Vaine: Jeg tenkte mer på innholdet i hva du sier og litt hvordan du sier det. Misantropien var noe som virkelig fanget meg som 16-17-åring, og når jeg ser tilbake på det slår det meg som en ufattelig lite produktiv måte å angripe livet på, samt at det mest av alt høres ut som en sutreunge og elitist-mentalitet ovenfor enkelte mennesker som er råtne egg i en kurv så full at man har lett for å glemme alle eggene av gull - som det gjerne er langt fler av, men VG og Dagbladet skriver bare ikke om dem. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 nei du ville ha nøtta full jeg tenkte mer på å bevare ting inne i nøtta (bevare ting inne i sekten) Jeg er bare nøtt til å ha dne jobben! Ohhhh Lenge siden en skikkelig Nøtte joke!!! :rolleyes: :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du er nok nødt til det ja Nøtte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg får gå og legge meg. Ofret til og med Costume Quest for å sitte oppe med dere! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Nøtteskålen skal være fylt med klementiner. Du er en sann helt gamlefar. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Godt sagt, og meget godt mulig det AltF4. Jeg kan komme med en tilbakemelding den dagen jeg bestemmer meg for å angripe livet, eventuelt finner et av de gulleggene. Endret 5. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Å Huff ikke start med å angripe livet! Dere ser hvordan jeg ble! Ut å lek! Finn noe som opptar dere i Naturen Gjør noe dere liker Lev litt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 God natt ja AltF4. Jeg holder stand litt til. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 angripe livet. Selvmord. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har følelsen av at livet angriper meg. Det er derfor jeg driver virkelighetsflukt med vilje når jeg ikke bedriver det med uvilje. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Du er en sann helt gamlefar. I stride on for the benefit of all that is Innlegg.no and Siste Ordet 1. @Vaine: Angripe livet bør du gjøre fra du står opp til du går og legger deg. God natt folkens! Dette har vært en knakende fin kveld. Endret 5. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 God natt Altiboy. Ditto. Vurderer å sette meg ned å se the Walking Dead. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) God natt Altiboy. Ditto. Vurderer å sette meg ned å se the Walking Dead. Anbefales. Nå har ikke jeg sett så mange 'zombie flicks', men The Walking Dead likte jeg veldig godt. Det virker som om produsentene har gjort en mer seriøs vri på det hele, i forhold til eldre zombie filmer som... ja, som sagt jeg har ikke sett så mange av dem. edit; God Natt AltF4. Endret 5. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har en stor fascinasjon for zombiefilmer og zombier generelt, så har sett min del av zombiefilmer. Men ut ifra hva jeg har hørt, og sett, så virker twd som noe friskt og nytt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ok jeg skal begynne å se House det ser ganske så fett ut! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ok jeg skal begynne å se House det ser ganske så fett ut! Nok en serie jeg kan anbefale på det varmeste. Det er særdeles underholdende å se en ny variant av de ellers traurige sykehusdramaene, der menneskene for en gangs skyld ikke er i senter av handlingen. House er en misantropisk, dog genial lege som kurerer sykdommer, ikke pasienter, i beste Sherlock Holmes stil. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jepp likte stilen faktisk ;D Men Green Wing er også en serie som er ganske genial. Men gleder meg mer til å se House. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ok, nå er det over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå