Nøtte Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Altf4? Kan jeg få en diamant hakke så kan jeg lage en stor underjordisk gruve under huset ditt som viu kan ha en skikkelig base i? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 @Kjågen: Awesome! Velkommen om bord! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Alderen min står i profilen min. Hva legger du i det utsagnet forresten, AltF4? At jeg for ti år siden gikk og tenkte omtrent det samme som du tenker nå, med omtrent samme ordlegging og syn på saker og ting. @nubbiz: Jo, har forandret meg en hel del. Er på vei ut av en forandring nå faktisk, hvor jeg kommer ut som mer jålete og selvbevisst rundt utseendet, kanskje litt vel selvkritisk og med en annen holdning og musikksmak. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) God natt, brødre Endret 4. november 2010 av backstabber Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) @AltF4 Høres igrunn ut som meg selv. Har forandret meg drastisk det siste året. Og hvor bringer musikksmaken deg nå? God natt til deg lillemann. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Nei jeg har aldri vært særlig velformulert av meg, om det er det du refererer til. Mitt syn på saker og ting kommer ofte dårlig frem grunnet nettopp det. Om du ønsker å grave dypere så kan jeg komme med en halv selvbiografi om hvorfor jeg er som jeg er, men jeg tror ikke du bryr deg riktig så mye. Et tips er å bare ta alt jeg skriver med en klype salt, da mesteparten er svært løst og uten spesielt grunnlag. Jeg bare sier det jeg tenker uten å tenke meg om. ^^ Endret 4. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei jeg har aldri vært særlig velformulert av meg, om det er det du refererer til. Mitt syn på saker og ting kommer ofte dårlig frem grunnet nettopp det. Et tips er å bare ta alt jeg skriver med en klype salt, da mesteparten er svært løst og uten spesielt grunnlag. Jeg bare sier det jeg tenker uten å tenke meg om. ^^ Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg er akkurat lik deg. God natt dere som skal legge dere. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Oh no! Vi har en gjest i tråden vår... Faen, han kommer til å spolere alle planene våre <_< Bare pass deg, om du ikke stikker NU, så kommer jeg og banker på døra di... Jeg vet hvor du bor.... Endret 4. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du skremmer han nok bort snart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har også forandret meg drastisk de siste årene, men enkelte ting har alltid vært det samme. Vil også si jeg er ganske forskjellig fra dere ut fra de tingene dere lister opp. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 WHÆÆÆÆ!!! Vår hemmelige sekt blir overvåket en 1 gjester! :o Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har også forandret meg drastisk de siste årene, men enkelte ting har alltid vært det samme. Vil også si jeg er ganske forskjellig fra dere ut fra de tingene dere lister opp. Og godt er det Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 WHÆÆÆÆ!!! Vår hemmelige sekt blir overvåket en 1 gjester! :o Det er nok disse... Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vi trenger en "exterminator" i sekten vår.. Kan jeg være det? Kan jeg, kan jeg?? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du skal være vaktmester. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) WHÆÆÆÆ!!! Vår hemmelige sekt blir overvåket en 1 gjester! :o Det er nok disse... Hahahahaha, jeg ler så jeg gråter! @Nubbiz: I´m out! Endret 4. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 KAn jeg være sånn nettverksbygger? Relasjons skjuler og annet snuskeri? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er sjef og eier av dusjen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 KAn jeg være sånn nettverksbygger? Relasjons skjuler og annet snuskeri? Du skal holde nøtteskålen full til hvert møte. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Og ting inne i Nøtta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå