Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alderen min står i profilen min.

Hva legger du i det utsagnet forresten, AltF4?

At jeg for ti år siden gikk og tenkte omtrent det samme som du tenker nå, med omtrent samme ordlegging og syn på saker og ting.

@nubbiz: Jo, har forandret meg en hel del. Er på vei ut av en forandring nå faktisk, hvor jeg kommer ut som mer jålete og selvbevisst rundt utseendet, kanskje litt vel selvkritisk og med en annen holdning og musikksmak.

Lenke til kommentar

Nei jeg har aldri vært særlig velformulert av meg, om det er det du refererer til.

Mitt syn på saker og ting kommer ofte dårlig frem grunnet nettopp det. Om du ønsker å grave dypere så kan jeg komme med en halv selvbiografi om hvorfor jeg er som jeg er, men jeg tror ikke du bryr deg riktig så mye. :)

Et tips er å bare ta alt jeg skriver med en klype salt, da mesteparten er svært løst og uten spesielt grunnlag. Jeg bare sier det jeg tenker uten å tenke meg om. ^^

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Nei jeg har aldri vært særlig velformulert av meg, om det er det du refererer til.

Mitt syn på saker og ting kommer ofte dårlig frem grunnet nettopp det.

Et tips er å bare ta alt jeg skriver med en klype salt, da mesteparten er svært løst og uten spesielt grunnlag. Jeg bare sier det jeg tenker uten å tenke meg om. ^^

Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg er akkurat lik deg.

God natt dere som skal legge dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...