nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, jeg trodde jo ikke "lisseslipset" ditt var så lite! Eyeyey, du hadde jo ikke plass til mer! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg registrer at det stilles spørsmål om størrelsen og tittel på min residens. Jeg er dypt indignert. Så lenge du ikke blir utagert så går det vel greit. Da sier vi at vi flytter AltF4s slott til Io og gjør det til vår base. All mine base are belong to us! @nubbis: Jeg pleier ikke miste såpa. Endret 4. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Starte egen religion? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Som troende ateist stiller jeg meg skeptisk til det forslaget der Mokko. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) @AltF4: Alle har sine uhell Snakk om å spor av. Troende ateist? Hørtes feil ut. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) @Mokko: Ja worship me! Vent den skulle være ny ja. Endret 4. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 @AltF4: Alle har sine uhell Snakk om å spor av. Troende ateist? Hørtes feil ut. Slettes ikke, jeg har tro på at mennesket en dag vil bli opplyst nok til å innse at tro er utrolig lite troverdig. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 @AltF4: Alle har sine uhell Jeg syns nå det var litt flaks også Hvor gammel er du Vaine? Du minner meg om meg for ti år siden. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Øh, ja, indeed. Altså, du har ikke endret deg på 10 år AltF4? Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Alderen min står i profilen min. Hva legger du i det utsagnet forresten, AltF4? Endret 4. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Til tross for at denne tråden har eksplodert nå som det er snakk om nedleggelse, så synes jeg det er synd at vårt lille samfunn kanskje skal opphøre. Vi har jo mye moro i denne tråden, ikke bare nå som vi skal bli spredt for alle vinder, men ellers også. Endret 4. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Voldsomt til aktivitet her i kveld da! Føler meg utestengt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Som troende ateist stiller jeg meg skeptisk til det forslaget der Mokko. Jeg er selv troende ateist og stiller meg positiv. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Voldsomt til aktivitet her i kveld da! Føler meg utestengt Joine i dusjen? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Voldsomt til aktivitet her i kveld da! Føler meg utestengt Joine i dusjen? Voldsomt til plass det skulle være i den dusjen din. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Voldsomt til aktivitet her i kveld da! Føler meg utestengt :o For all del ikke! I stad satt jeg og lurte på hvor du var hen og tenkte faktisk: "Hvor er Kjågen? Han går jo glipp av all moroa!" Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg er med @Cloude Så søt du er Har lest på tråden her i 15-20 min nå, dere poster jo så mye at jeg ikke klarer å holde meg oppdatert :rolleyes: Endret 4. november 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Voldsomt til aktivitet her i kveld da! Føler meg utestengt Joine i dusjen? Voldsomt til plass det skulle være i den dusjen din. Vi står tett. Du joiner vårt hemmelige forum ? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 God natt, små troll. nubbiz og AltF4, neste gang venter dere på meg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 God natt my fellow trønder. Selvfølgelig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå