Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei nei, you're doing it wrong. Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_> Neineinei, vi trenger noe som ikke er copy-paste fra film, noe som overgår hver eneste hemmelig-møte-filmsnutt som noensinne er produsert. Gutta - vi kjører hemmelige møter på fuckings Månen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) æsja! Noen som har noen erfaring med vanilla forumløsning? Ser ikke dumt ut for et gratisalternativ å være. Månen er oppbrukt. Pluto ftw! Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Nei nei, you're doing it wrong. Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_> Neineinei, vi trenger noe som ikke er copy-paste fra film, noe som overgår hver eneste hemmelig-møte-filmsnutt som noensinne er produsert. Gutta - vi kjører hemmelige møter på fuckings Månen. Herregud mann, har du ikke sett Moon du eller? Jeg registrer at det stilles spørsmål om størrelsen og tittel på min residens. Jeg er dypt indignert. Likte forøvrig innsikt.no godt, selv om det kanskje høres litt ut som et forum for forskning. Endret 4. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 æsja! Noen som har noen erfaring med vanilla forumløsning? Ser ikke dumt ut for et gratisalternativ å være. Månen er oppbrukt. Pluto ftw! Pluto er for nært, Ilos is the way to go. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Norsk AltF4? Hva med dusjen min? AltF4 likte den iallefall. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Mass Effect referanse. edit: trodde du mente meg nubz. Endret 4. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Selv om jeg ikke er noen fan av spillene så er jeg ikke helt blank vainegutten min. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Norsk AltF4? Hva med dusjen min? AltF4 likte den iallefall. Om jeg er norsk? Ja. Faen jeg lo. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Selv om jeg ikke er noen fan av spillene så er jeg ikke helt blank vainegutten min. Jeg har gått fra Kjekken til 'Vainegutten', skeptisk til utviklingen av forholdet her. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 indignert - norsk? Det gjorde vi i dusjen også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Denne tråden, ihvertfall sånn som vi holder på nå, beviser bare at å bevare dette lille samfunnet er essensielt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan alltids se om jeg får kjøpt meg et slott eller en underjordisk base Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Selv om jeg ikke er noen fan av spillene så er jeg ikke helt blank vainegutten min. Jeg har gått fra Kjekken til 'Vainegutten', skeptisk til utviklingen av forholdet her. Vainegutten min. Viktig. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Indignert er norsk og betyr noe sånt som en kombinasjon av såret og skuffet. Mass Effect-referansen er jeg derimot mer usikker på. Ja, jeg trodde jo ikke "lisseslipset" ditt var så lite! Denne tråden, ihvertfall sånn som vi holder på nå, beviser bare at å bevare dette lille samfunnet er essensielt. Det er en viss ironi at tråden eksploderer i aktivitet når vi snakker om dens nedleggelse. Endret 4. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg registrer at det stilles spørsmål om størrelsen og tittel på min residens. Jeg er dypt indignert. Så lenge du ikke blir utagert så går det vel greit. Da sier vi at vi flytter AltF4s slott til Io og gjør det til vår base. Edit: Jeg ler så jeg sprekker av å lese denne tråden nå. xD Endret 4. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Stemmer for hemmelig sekt! Alt annet blir for dumt. Så kan vi ha hemmelige LAN osv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei nei, you're doing it wrong. Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_> Neineinei, vi trenger noe som ikke er copy-paste fra film, noe som overgår hver eneste hemmelig-møte-filmsnutt som noensinne er produsert. Gutta - vi kjører hemmelige møter på fuckings Månen. Herregud mann, har du ikke sett Moon du eller? Nei. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan alltids se om jeg får kjøpt meg et slott eller en underjordisk base Da forventer jeg meg X antall acres underjordisk data-lab ala NSA. >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå