Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei, you're doing it wrong.

Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_>

Neineinei, vi trenger noe som ikke er copy-paste fra film, noe som overgår hver eneste hemmelig-møte-filmsnutt som noensinne er produsert. Gutta - vi kjører hemmelige møter på fuckings Månen.

Lenke til kommentar

Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_>

Neineinei, vi trenger noe som ikke er copy-paste fra film, noe som overgår hver eneste hemmelig-møte-filmsnutt som noensinne er produsert. Gutta - vi kjører hemmelige møter på fuckings Månen.

Herregud mann, har du ikke sett Moon du eller?

Jeg registrer at det stilles spørsmål om størrelsen og tittel på min residens. Jeg er dypt indignert.

Likte forøvrig innsikt.no godt, selv om det kanskje høres litt ut som et forum for forskning.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er noen fan av spillene så er jeg ikke helt blank vainegutten min.

Jeg har gått fra Kjekken til 'Vainegutten', skeptisk til utviklingen av forholdet her. :(

Vainegutten min. Viktig.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Indignert er norsk og betyr noe sånt som en kombinasjon av såret og skuffet.

Mass Effect-referansen er jeg derimot mer usikker på.

Ja, jeg trodde jo ikke "lisseslipset" ditt var så lite!

Denne tråden, ihvertfall sånn som vi holder på nå, beviser bare at å bevare dette lille samfunnet er essensielt.

Det er en viss ironi at tråden eksploderer i aktivitet når vi snakker om dens nedleggelse.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg registrer at det stilles spørsmål om størrelsen og tittel på min residens. Jeg er dypt indignert.

Så lenge du ikke blir utagert så går det vel greit. :p

Da sier vi at vi flytter AltF4s slott til Io og gjør det til vår base.

Edit: Jeg ler så jeg sprekker av å lese denne tråden nå. xD

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Herregud mann, har du ikke sett Moon du eller?

Nei. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...