Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 LoL WuT? Man kunne derimot hatt det slik at registreringer må godkjennes av en admin først, slik at man unngår spammere med random string navn, og troll med særdeles tvilsomme navn. Det går ann. Om vi tar betalt for at folk skal regge seg, forblir vi en sånn liten Siste Ordet 1 sekt. Kanskje vi skal bli en sånn hemmelig losje, der du må ha hemmelig invitasjon for å bli medlem på forumet? Ja jøss, med titler, ordensranger, ringer og alt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Også hettegensere med logoen til losjen og brukernavnet vårt. Men da er den ikke hemmelig lenger... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hahaha. Egen forumsring hadde vært awsum. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hahah, det hadde nesten vært awesome. @Cloud, skrevet med usynlig blekk så klart. Endret 4. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hahah, det hadde nesten vært awesome. @Cloud, skrevet med usynlig blekk så klart. Kun synlig i ultrafiolett lys. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fuck yes, det hadde vært så rått. Hadde selvfølgelig romstert rundt på andre forum og slikt, men hatt enkelte kjennetegn som bare vi kjenner igjen. Noen ord i signaturen, enkelte krav for hva som skal være i avataren og at vi tegner symbolet vårt på hver jævla seddel vi har mellom hendene. For å spre nysgjerrighet i det ganske land. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hahaha, faen som denne samtalen sporet av. XD Jeg stemmer for 'Riders of Reason'. Endret 4. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er glatt med i en slik Hemmelig ring! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Achievement/Trophy unlocked: Starte en hemmelig sekt. B) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Da kan vi jo egentlig bare drite i forumet og heller ha hemmelige møter rundt om i landet. Hemmelig møte hos AltF4, hvor han stiller med kakao. Endret 4. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei nei, you're doing it wrong. Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_> Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Eventuelt "Chattetråd for eks-Innlegg.no-brukere"-ish i Offtopic-kategorien. Jeg tror faktisk Diskusjon-folka hadde latt oss ha en slik tråd om det er det som gjør oss villige til å flytte. Dette hadde jeg blitt med på, orker ikke å ha så veldig mange forum og gå imellom. Nok med dette, diskusjon,tgwtg og giantbomb. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Nei nei, you're doing it wrong. Vi trenger et gammelt slott, eller en borg, sant? Du vet, slik de alltid har på film. >_> Bor ikke AltF4 i et slott? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det er greit det Bloodlines, vår hemmelige sekt klarer seg fint uten deg. <_< Endret 4. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er ganske sikker på at AltF4 bor i et slott. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er ganske sikker på at AltF4 bor i et slott. Men da er jo alt klappet og klart. B) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Blir med vis sekten heller bruker en rorbu, i Lofoten . Endret 4. november 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Blir med vis sekten heller bruker en rorbu, i Lofoten . Det blir ikke diskret nok, nei.. det må være AltF4s slott. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere forslag til domene? innsikt.no SOsekten.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå