Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa jeg har ingenting mot at NRK valgte å sende programmet, men atprogrammet ble laget i det hele tatt. Det er en prinsippsak, men jeg forventer ikke at noen skal se det på samme måte som meg, ikke at jeg bryr meg om det heller. Har gitt opp det for lenge siden.

Ser ikke hva som er galt med at slik program blir laget, jeg har ikke sett på det og jeg kommer nok ikke til å se på det heller. Men ser ingen "prinsipper" som blir offer for denne type program, særlig med tanken på hva slags samfunn vi lever i idag.

BTW. Er det noen som kan anbefale meg hvilken levle jeg burde være i før jeg begynner å spille Operation: Anchorage i Fallout 3?

Endret av Erik
Lenke til kommentar

særlig med tanken på hva slags samfunn vi lever i idag.

Ding, ding, ding! Der traff du spikeren rett på hodet.

Nubbiz, det bidrar til å rette fokuset enda mer i feil retning enn det allerede er. Det er i tråd med utviklingen i samfunnet ja, men så har jeg aldri sagt jeg er enig i den utviklingen. Jeg har snakket med nok uheldige sjeler rundt om til å vite at utviklingen er alt annet enn positiv.

Det er nok informativt og alt det der og si for all del at det har kommet for å bli så mye dere vil, men slik klarer ikke jeg tenke. For meg er det feil og da sier jeg det rett ut, uansett hvor fånyttes det måtte være.

Lenke til kommentar

¨Meh, hadde engelsk "skriveøkt" på skolen i dag. Skulle skrive en sakprosatekst (essay, den engelske betydningen av ordet altså) som ikke skulle være på mer enn 500 ord og vi hadde bare 2 klokketimer på oss.

Jeg misliker å skrive sakprosa (stort sett), jeg misliker å måtte kutte vekk alt som gjør en tekst interessant pga man bare skal ha 500 ord (hvem er det egentlig som klarer å skrive en god artikkel med mange gode drøftninger, innledning, avslutning og en presentasjon av temaet på 500 ord?) og i tillegg misliker jeg å skrive under press.

Ja ja... Får satse på at det ikke går alt for dårlig.

Lenke til kommentar

Hvor i all verden ser du at Rider har klaget på noe som helst? Alt jeg ser er en persons meninger, og om resten av dere er uenig så får det bare være.

Vel, da så du feil. By the way liksom, når noen klager så er det også en persons mening. Jeg kan si at jeg er mektig irritert over at republikanerne tok "vant" valget i USA, der har du en klage og en mening i samme utsagn. Get owned and sit down.

Og RoR har for all del lov til å ha sin egen mening, jeg bare la merke til at det var noe annet som lå bak innlegget og "konfronterte" han med det og nå har vi fått et større og dypere innblikk i hva han mener.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Du får det til å høres ut som om når noen sier en mening som går mot strømmen, så er det automatisk en klage. Bare for å bruke ditt eksempel, så så jeg ikke at RoR var 'mektig irritert' over noe som helst, han sa at han helst ville sett at programmet aldri kom på skjermen, noe jeg personlig ikke ser på som en klage. Om han hadde sagt at programmet var 'dritt', og at han hatet det, så ja, det hadde vært en klage.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Ummm, Erik, jeg presiserte da klart i innlegget at jeg ikke likte utviklingen i samfunnet, ikke noe "annet bak det" der. Jeg misliker utviklingen i samfunnet og siden det programmet er et resultat av den utviklingen, og forsterker den, så naturlig nok misliker jeg det. Det er ikke slikt at jeg hadde likt programmet hvis jeg ikke hadde mislikt utviklingen, eller motsatt. De er et og det samme, uten utviklingen hadde det ikke vært noe program. Så ser ikke helt hva dette "noe annet bak" skulle være.

Lenke til kommentar
Månen er på veit bort fra jorden og det er ingenting du kan gjøre med det. Den fjerner seg lydløst, fire centimeter i løpet av året. Det sies at månen en gang gikk i omløp bare førti tusen kilometer fra jorden. Nå er den i gjennomsnitt 384 000 km fra oss. Og dagene blir lengre. Det er helt sant. Månen skaper tidevannet, og friksjonen fra tidevannet bremser klodens rotasjon. Omtrent 0,023 millisekund i året. Om milliarder av år vil månens omløp være nesten det samme som jordens, dagene vil være 1100 timer lange og månen vil henge tilsynelatende fast på himmelen over en del av verden, bare noe lenger borte, inntil den en dag ikke lenger kan sees. Og slik forsvinner også vi.

Jeg er nødt til å lese Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? på nytt snart.

Dritthumør i dag, samtidig som jeg er i perlehumør. Klarer ikke forklare det, men det har noe med sivilstand, kollega og generell misnøye med arbeidssituasjon.

http://www.youtube.com/watch?v=iOn72Y5DT6M&feature=player_embedded

Dette var jo egentlig ganske kult!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Månen er på veit bort fra jorden og det er ingenting du kan gjøre med det. Den fjerner seg lydløst, fire centimeter i løpet av året. Det sies at månen en gang gikk i omløp bare førti tusen kilometer fra jorden. Nå er den i gjennomsnitt 384 000 km fra oss. Og dagene blir lengre. Det er helt sant. Månen skaper tidevannet, og friksjonen fra tidevannet bremser klodens rotasjon. Omtrent 0,023 millisekund i året. Om milliarder av år vil månens omløp være nesten det samme som jordens, dagene vil være 1100 timer lange og månen vil henge tilsynelatende fast på himmelen over en del av verden, bare noe lenger borte, inntil den en dag ikke lenger kan sees. Og slik forsvinner også vi.

Jeg er nødt til å lese Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? på nytt snart.

Dritthumør i dag, samtidig som jeg er i perlehumør. Klarer ikke forklare det, men det har noe med sivilstand, kollega og generell misnøye med arbeidssituasjon.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dette var jo egentlig ganske kult!

Det der så faktisk ganske kjekt ut. Ledbelyste tastaturer som for eksempel Saitek Eclipse II (som jeg sitter med) ser forsåvidt fancy ut, men du ser egentlig ikke tastene så fryktelig mye lettere.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Vi blir nok sammenslått. Så spørsmålet er om vi skal fortsette på diskusjon.no eller starte selv.

Og nå skal jeg spille Enslaved.

Starte selv... For oss ~10 som er aktive i SO1? Tanken på å starte selv er definitivt morsom og spennende, men hvor mange er egentlig interessert utover den gjengen vi er her i tråden?

Jeg kan forstå - og godta - at vi blir slått sammen. Jeg håper bare det ikke blir Innlegg.no som forsvinner. I hvert fall bør det i aller høyeste grad få fortsette som det nye spillforumet.

Diskusjon.no er mest av alt bare uoversiktlig møl syns nå jeg. Rimelig tydelig når selv tråden hvor man skal diskutere sammenslåingen spores av i en diskusjon rundt hvor ustabilt forumet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...