AltF4 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du skal vite at jeg av et rent minsunnelighetsprinsipp legger alle som kan tegne for hat nubbinator. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ikke når det kommer til penn og papir, dessverre. Men vil påstå jeg er over gjennomsnittet erfaren når det kommer til PS, så innen digital kunst så kan jeg kanskje noe. Men takk kjekken @AltF4 Du klarer ikke å hate meg. Du klarer ikke å motstå meg. Endret 3. november 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Først tegner du så flørter du med Vaine. Jeg klarer kanskje ikke hate deg, men du verden du tvinger meg til å prøve! Og Vaine: Hands off! Det er meg han bruker som bakgrunnsbilde på telefonen sin! Endret 3. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kan bruke Photoshop, du vet hva de sier om like sinn. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er meg han bruker som bakgrunnsbilde på telefonen sin! Hahahaha! Hadde jeg nesten glemt. Ikke at jeg har fjernet det altså. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 You make a grown man cry. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Rear exports er spillt in rett unna der jeg bor. o.O Mannskoret i bygda spiller alver Skal se førpremieren, noe som blir awesome! Har skaffet meg signert turdus musicus plate, dedikert til meg!!! (ikke plata altså, men de har skrevet navnet mitt på den) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har lenge hatt inntrykk av, men aldri vært helt sikker; er du fra Tromsø backstabber? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei, men ikke så langt unna Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei, men ikke så langt unna Hamna? >_> Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Rear exports er spillt in rett unna der jeg bor. o.O Mannskoret i bygda spiller alver Skal se førpremieren, noe som blir awesome! Har skaffet meg signert turdus musicus plate, dedikert til meg!!! (ikke plata altså, men de har skrevet navnet mitt på den) Så fett! Da skaffer du meg snacks og sender meg det i posten. ^_^ God natt mine nisser Endret 3. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) God natt, AltF4. edit; og god natt til dere, jeg kryper til køys selv. Endret 3. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 God natt kaniner. Jeg skal spille Enslaved! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 God natt dere små. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 God natt, mine nerder Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Da har jeg nettopp sett en overraskende interessant dokumentar (husker ikke hvilken kanal) og fått med meg brorparten av en SP-episode på mtv. Ble litt sent, men det får gå. Natta Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Veldig godt laget nubbiz! Gah, kjedelig, har egentlig bare lyst til å sove nå, men klarer ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Da har jeg nettopp sett en overraskende interessant dokumentar (husker ikke hvilken kanal) og fått med meg brorparten av en SP-episode på mtv. Ble litt sent, men det får gå. Natta Hva handlet dokumentaren om? Jeg skal legge meg selv om et par strakser. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takk for det RoR Har nå sett den nye serien til NRK - Trekant. Og jeg er glad jeg ikke er med på det. Men en dirty-talking trønder er underholdning som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå