psyched Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dumme amerikanere som ikke forstår at ikke alt kan bli rainbows and happiness med en gang etter mange år med Bush. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så dere de politiske kampanjene til hu Carly dama eller? Det er det sykeste jeg har sett, det er bare ren drittslenging som man må være veldig dum for å bite på. Hu heter Carly Fiorina tror jeg, de må dere se altså. Makan! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så dere de politiske kampanjene til hu Carly dama eller? Det er det sykeste jeg har sett, det er bare ren drittslenging som man må være veldig dum for å bite på. Hu heter Carly Fiorina tror jeg, de må dere se altså. Makan! Jeg tror jeg står over. Jeg kjenner Misantropi-O-Meteret dirrer når slike karakterer dukker opp på skjermen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 De viser et klipp hvor hun demokraten sier "Klimaforholdene kommer til å spille en stor rolle ang sikkerheten i dette landet"(da siktet hun til klimaflyktninger osv. Dette klippet viste Carly, hvor hun etter klippet svarte "Jeg er opptatt av sikkerhet mot terrorister, hva driver hun der med? Klager på været?" Da dirret jeg. Når folk sitter hjemme og tror at Carly faktisk "vant" den diskusjonen. Hadde det vært en slik politiker i norge hadde humorprogrammene hatt noe å kose seg med ihvertfall. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dette er trist. Og det er så utrolig hvor batshit så mange kristenkonservative og politikere er. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dette er trist. Og det er så utrolig hvor batshit så mange kristenkonservative og politikere er. En ting er at politikerne er batshit, men når befolkningen følger etter... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=17705&view=findpost&p=370903 Det skrives 'vil' og 'kommer' som om en avgjørelse allerede er tatt. :| Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) En ting er at politikerne er batshit, men når befolkningen følger etter... Ja... vel er veldig mange som er sånne "new-age kristne" (?) dessverre. Forresten, vi burde lage en tråd av sånne videoer: http://www.youtube.com/watch?v=tR7EPk-f-Lo og tråder av sånne nyheter: http://slog.thestranger.com/slog/archives/2010/10/21/school-kicks-cheerleader-off-squad-for-refusing-to-cheer-for-her-rapist Endret 3. november 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg tenkte mer på 'rednecks' uten et fnugg av rasjonalitet eller peiling. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Men de er ikke bare rednecks, sånne som setter likhetstegn med sosialisme og kommunisme, heller. Det er jo først og fremst de rike som tjener på et republikanske partiet. Så er det andre som ikke er så rike, men er likevel religiøske wackos som tror at det er Gud vs. demokratene. Elno sånt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 http://www.innlegg.n...ndpost&p=370903 Det skrives 'vil' og 'kommer' som om en avgjørelse allerede er tatt. :| Dette synes jeg ikke det spor om. Virkelig. Jeg er ikke lysten på å være på Diskusjon.no i det hele tatt, samtidig som at Innlegg går tapt. Veldig kinkig situasjon. Ender nok opp med henge på Diskusjon, men jeg liker det ikke det spor. Finnes det noen andre alternativer? Kanskje jeg prøver meg på Catchgamer eller noe. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vi kan flykte til nerdalert. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Better yet, vi lager vårt eget forum. ^_^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 YAY! Fått lønninga mi! Og jeg har fått 300,- for lite... Jaja, 4350 holder vel en stund Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det som er vanskelig med å bytte forum er at ingen har bedre artikler enn gamer.no. Er litt teit og lese artiklene ett sted, for så å støtte opp communitietett annet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 For min del så er det ikke artiklene til gamer som holder meg her. Spillrelatert stoff leser jeg andre steder. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Better yet, vi lager vårt eget forum. ^_^ Det går faktisk fint an. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, synes faktisk det høres ut som en god ide. Et annet forum jeg er medlem på, AnimeNord, er startet og driftet av en privatperson. Alt vi trenger er frivillige med kunnskap til å vedlikeholde forumet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 YAY! Fått lønninga mi! Og jeg har fått 300,- for lite... Jaja, 4350 holder vel en stund Jeg venter på min siste lønning fra den forrige jobben. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Ja, synes faktisk det høres ut som en god ide. Et annet forum jeg er medlem på, AnimeNord, er startet og driftet av en privatperson. Alt vi trenger er frivillige med kunnskap til å vedlikeholde forumet. Finner jeg det forumet ved å søke etter AnimeNord? Fant det... Jeg er medlem på http://forum.desu.no/ Det er ikke så mye aktivitet der egentlig og jeg poster ikke der så ofte. En skulle tro at det var mye aktivitet der, men det er det ikke. Er vel ikke så mye spilldiskusjon der som anime og manga. Jeg skulle ønske jeg fant et forum som hadde god aktivitet på de emnene, spill/anime/manga/whatever. Endret 3. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå