nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bli med så skal jeg vise deg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nei, det tror jeg faktisk ikke at jeg vil! Angre altså. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Så søte er dere i lag: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Duuude.. jeg så det bildet der i en random video for to minutter siden. Litt skummelt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Åpen dusj hos meg. Bring din egen såpe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mokko: Les hvor jeg er fra under avataren min, så ser du hvorfor jeg valgte dette bildet. nubbiz: I'm on my way! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg skal bare sove noen timer, så kommer jeg nubbinator! God natt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 The Walking Dead var genialt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Typisk. Bestemmer meg for å legge meg unormalt tidlig (21:30) og så får jeg ikke sove Men, har musikk på øret, og spilte litt Yiruma etterfulgt av noen av Elton Johns mer klissete sanger, så nå er jeg nok snart klar til å hoppe inn i drømmeverden. (ikke at jeg egentlig har det så ille, skalaen heller mer andre veien faktisk) Natta forumsluts. Ikke legg dere for sent RoR og Cloud, og dere andre nattemenneskene! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) What? Sammenslåing og greier? Jeg har vert for lite aktiv de siste ukene. Bloodline champions pluss filmprosjekt tar litt tid/krefter. God natt EDIT: Sammenslåing altså, det blir triste saker. Er tilbøyelig til å si at det er forjævlig. Er ikke sålenge siden bruddet Endret 2. november 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skal prøve så godt jeg kan Error, men kan ikke love noe. EDIT: Sammenslåing altså, det blir triste saker. Er tilbøyelig til å si at det er forjævlig. Er ikke sålenge siden bruddet Enig! Ikke la det skje! Ikke la det skje! *faller ned på sine knær* IKKE LA DET SKJE!!! Det er 100% sikkert at jeg ikke ville være i nærheten like aktiv etter en sammenslåing. Slik jeg ser på det er vi så godt som en familie her, det vil ikke være slik etter en sammenslåing. Blir nesten å føle meg som et skillsmissebarn, selv om det er det motsatte av en skillsmisse som skjer. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 God natt mine badeender. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 @Error: Jeg burde jo ha lagt meg, men siden jeg fikk noen trojanere på nakken, har jeg jobbet i 3 timer med virusscanning og Googling. Norton fant 1 og AVG fant 3. Norton fjernet den ene og jeg tror AVG fjernet de andre. Jeg har kjørt flere scan og finner ingenting nå, så tror jeg er safe. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Var ikke så mye til liv her, gitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 :o *gir Wildheart en klem* Det var et sjeldent syn, lenge siden sist. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så vant de tåpelige republikanerne.. Ikke i senatet heldigvis, men likevel. En av de første tingene de går ut med (som også er skrevet om i DB) er at de skal jobbe aktivt for å stoppe helsereformen? Er det mulig? Det er jo helt klart at den hjelper alle, muligens med unntak av privat finansiell sektor. Obama er i alle fall på rett vei, i motsetning til Bush som bare rev ned. Mrggllglgl Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En sammenslåing hadde vært tragisk. Da kommer alle til å forsvinne inn i mengden. Liker det som det er i dag jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå