AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har selv veldig lyst til å prøve ME 2, men jeg må spille gjennom det første en gang til og det finner jeg bare ikke roen til å gjøre. Regner og blåser noe forbannet mye (eller "litt" som en nordlending vil si). Jeg venter på bussen inne i dag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg sa jo jeg skulle sende det til deg AltF4. ^_^ Virker som en del forsvant under postgangen da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gikk aldri til innkjøp av ME2 grunnet ME1. Du likte altså ikke ME1? Nope. Herlig grafikk og karakterer, men resten var kjedelig til de grader for min del. Hører ME2 skal ha fikset mye, men gidder rett og slett ikke å plukke det opp. Har nok spill for øyeblikket. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Mens vi snakker om spill. Fullført NieR ennå nubbiz? For meg var det motsatt, likte ME, men ME 2 skuffet. Endret 2. november 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ^ Slenger meg på den. Har tenkt på å spørre flere ganger, men det ble kokt bort i kålen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mens vi snakker om spill. Fullført NieR ennå nubbiz? For meg var det motsatt, likte ME, men ME 2 skuffet. Har ikke fullført det ennå, men tipper det ikke er så alt for mange timer igjen. Fikk plutselig Castlevania og Enslaved, så da gikk Nier litt i glemmeboken. Og Enslaved er herlig! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Castlevania er også et absolutt herlig spill ^_^ Verdens undergang utsatt ... på ubestemt tid http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10042329 Hahaha Endret 2. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Castlevania er herlig til de grader, men Enslaved gir meg det lille ekstra. Lenge siden jeg har blitt så pissed etter 30 min inn i spillet, på en positiv måte. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) @Craxdm: Leste den i stad. XD OG jeg så denne på tv i går og jeg kan trygt si at jeg facepalmet. Endret 2. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TCbSwOgNzZg&feature=player_embedded Skal vi iPhone-eiere spleise? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Selv så jeg denne i dag. Og lo som faen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hahaha. Oslolosen er latterlig morsom. Forøvrig et skremmende antall Arnold- og Sly-bilder de hadde på iPhonen sin. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er glad for at jeg fortsatt har 3GS, jeg. Så slipper man sånt tull. Høhøhøhø. Det gjelder nok alle iTelefoner som kjører iOS 4 og høyere, men det ble du vel informert om rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, nubbiz var raskt ute og slo meg ned fra min provisoriske trone bestående av gamle telefoner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gratulerer, Storbynatt 22.30! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ser ut til at SO aldri blir 5000 sider gammel http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=17705&view=findpost&p=370559 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Faen meg triste saker! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skal gå i fosterstilling i dusjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvordan går man i fosterstilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå