AltF4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Det høres jo riktig bra ut! Nei, kroppen er fortsatt innstilt på sommertid gitt. God natt! Endret 1. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jada. Har ingenting å utsette i år. Men nå må jeg få i meg mat. Skal opp tidlig i morgen. God natt, gents! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 God natt ja. Bør vel legge meg snart jeg også. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tilbake fra Bergen etter ei alt for kort helg. Nå blir det grandis og NerdCast! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Sendte deg en PM nå Error. Mine kunnskaper i nynorsk kan være litt rustne, men skal hjelpe så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ahh, fuck. Takket være telefonen kommer jeg 1,5 time for seint på jobb. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jaså Lakus, er telefonen din sånn også? iPhone 4 du har? Min stilte klokka en time tilbake av seg selv, men alarmen - til tross for at den står på 9 - ringer klokka 10. Selv etter at jeg stilte inn alarmen på nytt i går ringer den fortsatt klokka 10. Jævlig håpløst. Hehe det står faktisk om dette på vg.no. Skal bli rettet ved neste iOS-oppdatering. Og hurra for Kaffemakeriet som endelig har gjort det mulig å låne nett av dem! Endret 2. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er glad for at jeg fortsatt har 3GS, jeg. Så slipper man sånt tull. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 God dag. Skulle egentlig ha gjort ferdig en IT innlevering til første økt i dag. Jeg gjorde i selve økta Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er glad for at jeg fortsatt har 3GS, jeg. Så slipper man sånt tull. Da dette er software så har nok ikke modell mye å si Har selv iMobil 4, som ringte til rett tid. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du er en vis mann, nubbiz, så jeg tror deg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Trusting a fellow trønder, eh? 3D-modellering er shitloads med pain. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Trønders 4 Life, nubbiz. Me and you. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hurra, dårlig vær, snart jobb, tentamen i morgen. Det eneste som er positivt nå er at jeg bare venter på at lønninga skal komme inn på konto Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skal fyre opp Mass Effect 1 før jeg stikker på butikken og handler mat. Gleder meg til å gi det en ny sjanse etter min fortreffelige erfaring med ME 2. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gikk aldri til innkjøp av ME2 grunnet ME1. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du burde kjøpe det! Fantastisk bra spill Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gikk aldri til innkjøp av ME2 grunnet ME1. Du likte altså ikke ME1? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg likte heller ikke ME 1, så det ble lagt på hylla der det samlet støv. Så ble det en billig versjon av ME 2, som jeg likte veldig godt. Nå spiller jeg ME 1 for historien sin del. Irriterer meg fortsatt over enkelte gameplay-elementer som var fikset på i ME 2, men jeg får bare holde ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå